ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاخیر در عرضه No Man’s Sky تایید شد

روز گذشته بود که از احتمال تاخیر خوردن No Man's Sky برای تان گفتیم، عنوانی که قطعا یکی از مهم ترین عناوین مستقل امسال و یکی از جاه طلبانه ترین بازی های تاریخ ویدیوگیم به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

روز گذشته بود که از احتمال تاخیر خوردن No Man's Sky برای تان گفتیم، عنوانی که قطعا یکی از مهم ترین عناوین مستقل امسال و یکی از جاه طلبانه ترین بازی های تاریخ ویدیوگیم به حساب می آید.

امروز، استودیو Hello Games، سازنده این عنوان، تاخیر چند هفته ای در عرضه بازی را تایید کرد. No Man's Sky حالا در تاریخ 19 مرداد برابر با 9 آگوست برای دو پلتفرم پی سی و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

در گزارش کوتاکو که روز گذشته منتشر شد خواندیم که برخی قسمت های مهم بازی هنوز نیاز به پولیش بیشتر دارند تا به سطح استاندارد برسند و گویا به همین سبب، به جای اول تابستان، باید از اواسط این فصل فضانوردی مان را آغاز کنیم.

بحث مان به فضانوردی رسید، جالب است که بدانید در No Man's Sky بیش از 18 کوینتیلیون سیاره وجود دارد. برای فهم بهتر یعنی 18000000000000000000 سیاره قابل جستجو که هر کدام محیطی متفاوت نسبت به دیگری دارند، اکوسیستم های شان با یکدیگر فرق دارد و جانوارن متفاوتی در آن زندگی می کنند.

حتی اگر میلیون ها نفر این بازی را بخرند، باز هم برخورد دو بازیکن با یکدیگر اتفاق نادری خواهد بود و امکان اینکه چند نفر در یک نقطه از کهکشان باشند بسیار اندک است. البته، هنوز هدف اصلی بازی مشخص نیست و کسی نمی داند که رسیدن به مرکز کهکشان چه امتیازی خواهد داشت و چند سال طول می کشد تا این اتفاق رخ دهد.

آیا شما میلی به خرید این بازی و گشت و گذار در میلیون ها سیاره و فضای بیکران اش دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی
    علی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    به نظر من که عاشق بازی های اپن ورلد هستم بسیار بازی خوبی هستش و خیلی دوست دارم ک به ایران هم بیاد

  • BVB
    BVB | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    کل عمرم دنبال یه چنین عنوانی بودم. نزدیک ترین چیزی ک تونستم پیدا کنم بازیایی مثل GTA بودن. نمیتونم براش صبر کنم

مطالب پیشنهادی