ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کارآفرینی

ماراتون ساختن ایده‌های سخت‌ افزاری-نرم‌ افزاری در رویداد IOT CUP

IOT CUP عنوان سری مسابقات با مدل هکاتون (هک و ماراتون) در زمینه کاربردهای مختلف اینترنت اشیاء (Internet of Things) است که در آن تیم‌ های شرکت‌ کننده برای کسب رتبه برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند و در ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

IOT CUP عنوان سری مسابقات با مدل هکاتون (هک و ماراتون) در زمینه کاربردهای مختلف اینترنت اشیاء (Internet of Things) است که در آن تیم‌ های شرکت‌ کننده برای کسب رتبه برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند و در مدت سه شبانه روز ایده‌ های خود را در قالب ساخت MVP (حداقل محصول قابل عرضه) پیاده‌ سازی و در روز آخر طی مراسمی تیم‌های برتر محصول خود را به سرمایه‌گذار ارائه می‌کنند.

در این رویداد رقابتی مجالی برای ارائه و تعریف ایده نیست، بلکه فقط باید آن را ساخت. یک ماراتون سخت‌ افزاری-نرم‌ افزاری به معنی واقعی کلمه که تیم‌های شرکت‌کننده را تحریک می‌کند تا خواب و خوراک خود را هم به قیمت رقابت بفروشند. جایزه این رویداد برای تیم های اول تا سوم به ترتیب مبلغ 20، 10 و 5 میلیون تومان است. تیم‌ ها علاوه بر کسب جوایز نقدی از فرصت تجاری‌ سازی محصولات و همچنین معرفی به شتاب دهنده‌ ها نیز بهره‌ مند خواهند شد.

2

IOT CUP فقط یک رویداد سریالی نیست، بلکه جریان قدرتمندی است که علاوه بر توسعه‌ دهندگان، بازیگران اصلی IoT را نیز گرد هم می‌آورد. این رویداد به همت شبکه استارتاپ IoT برگزار می‌ شود. دور اول آن در تاریخ 30 تیر الی 1 مرداد 95 اجرا می‌گردد. پیش‌ ثبت نام مسابقه از تاریخ 16 خرداد آغاز می شود. شرکت در مرحله پیش‌ ثبت نام ضروری است. در این مرحله افراد و تیم ها ارزیابی می شوند و پس از کسب شرایط حضور در IOT CUP، اجازه ثبت نام نهایی در رویداد را خواهند داشت. برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.iotcup.ir مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی