ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مخابره زنده تصویر و صدای گجت های اندرویدی به دیگر دستگاه ها با اپ Screen Stream Mirroring

صفحات نمایش موبایل و تبلت هر چقدر هم که بزرگ باشند، برای ارائه محتوا به جمع های چند نفره کافی نیستند. در چنین مواقعی بهتر است ابزاری را به کار بگیرید که بتواند تصویر و صدای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

صفحات نمایش موبایل و تبلت هر چقدر هم که بزرگ باشند، برای ارائه محتوا به جمع های چند نفره کافی نیستند. در چنین مواقعی بهتر است ابزاری را به کار بگیرید که بتواند تصویر و صدای موبایل تان را روی نمایشگرهای بزرگتر مثل مانیتور رایانه و تلویزیون مخابره کند.

به لطف قابلیت Mirroring، بسیاری از تلفن های هوشمند امروزی از چنین قابلیتی برخوردار شده اند و حتی برخی از برندهای مشهور سازنده موبایل این امکان را به طور پیش فرض در محصولات خود قرار داده اند. با این حال اگر موبایل تان در حالت پیش فرض فاقد چنین قابلیتی است، یا اینکه در صورت برخورداری از آن تنظیمات شخصی سازی مناسبی در اختیارتان قرار نداده، می توانید اپ  Screen Stream Mirroring را برای این کار به خدمت بگیرید.

این اپلیکیشن کاربردی می تواند صدا و تصویر زنده موبایل شما را در مدیاپلیرهای رایانه، مرورگرهای اینترنتی و در صفحات تلویزیون از طریق کروم کست استریم کند تا هر آنچه در موبایل تان می گذرد را بتوانید در ابعادی بسیار بزرگ تر و واضح تر تماشا کنید.

4

استریم تصویر و صدای نمایشگر موبایل در دستگاه های دیگر، بیشترین کاربردش را برای برگزار کنندگان کنفرانس ها دارد تا بتوانند آنچه در نمایشگر موبایل می گذرد را برای جمعیت بزرگی از افراد به نمایش بگذارند. البته کاربران معمولی هم می توانند با این روش از تجربه اپلیکیشن و بازی های موبایل روی نمایشگرهای عظیم لذت ببرند.

برای کار با Screen Stream Mirroring بهتر است موبایل تان روت شده باشد تا بتوانید از طریق وای فای به استریم زنده تصویر بپردازید. در غیر این صورت، ناچارید که موبایل را با کابل USB به رایانه متصل کرده و برای شروع استریم درایور مخصوص ویندوز را در رایانه نصب نمایید. البته از هر روشی که بروید، Screen Stream Mirroring کارش را به خوبی انجام می دهد.

برای شروع استریم در مرورگری مثل گوگل کروم، کافیست آدرس اینترنتی که اپلیکیشن به شما داده را در مرورگر وارد کنید تا مخابره تصویر آغاز شود. اگر از سرعت استریم تصویر و صدا راضی نبودید، امکان تنظیم دستی بیت ریت و رزولوشن هم به دست شما سپرده شده تا بتوانید به بهترین نتیجه ممکن برسید.

123

برای استریم در VLC Player، نرم افزارهای مدیاپلیر متفرقه و استریم با کروم کست هم باید مراحل تقریبا مشابهی با استریم در مرورگر را دنبال کنید. مضاف بر این، امکان استریم زنده اینترنتی در سرویس هایی مثل توئیچ و یوتوب گیمینگ هم در اختیارتان قرار گرفته که البته چندان کاربردی نیستند، چرا که کاربر مطمئنا ترجیح می دهد که برای این کار از اپلیکیشن های رسمی دو سرویس یادشده بهره بگیرد.

اما نکته بسیار خوب در مورد Screen Stream Mirroring این است که می توانید همزمان با استریم تصاویر، به ضبط شان هم اقدام کنید. از این قابلیت می توان برای ساخت ویدئوهای آموزشی برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی استفاده کرد.

Screen Stream Mirroring نسخه رایگانی دارد که اجازه استریم نامحدود را به شما نمی دهد، بنابراین توصیه می کنیم که حتما از نسخه کامل اپ برای استفاده از حداکثر امکانات آن استفاده نمایید. این اپلیکیشن کاربردی را می توانید همین حالا از گوگل پلی دانلود کنید.

Screen Stream Mirroring

Screen Stream Mirroring

سازنده: MOBZAPP قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 20 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • جهان
    جهان | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    خوشم اومد ♥

  • Naji
    Naji | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    بالاخره تصمیم گرفتید یه دستی به اپ دیجیاتو بزنید ممنون بابت توجه تون به کاربراتون

  • BVB
    BVB | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    عکس دومی مطلب که استریم شده روی دسکتاپه همون نسخه جدید اندرویدی دیجیاتوئه؟؟؟؟؟؟؟ ???????^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^

مطالب پیشنهادی