ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گیگافکتوری تسلا در نوادا به شکل رسمی افتتاح می شود

ابرکارخانه یا گیگافکتوری تسلا، در حال حاضر ماه هاست که به شکل محدود به کار مشغول است اما هنوز به شکل رسمی افتتاح نگشته. حال نشریه Fortune خبر می دهد که در روز ۲۹ جولای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

ابرکارخانه یا گیگافکتوری تسلا، در حال حاضر ماه هاست که به شکل محدود به کار مشغول است اما هنوز به شکل رسمی افتتاح نگشته. حال نشریه Fortune خبر می دهد که در روز ۲۹ جولای برابر با هشتم مرداد ماه، این کارخانه ی باتری سازی به شکل رسمی افتتاح خواهد شد.

در حال حاضر انتظار می رود که تسلا نیز این موضوع را تایید کرده و دعوت نامه های مرتبط با افتتاح کارخانه یاد شده را ارسال نماید. همانگونه که پیشتر در مطالب جامعی توضیح داده ایم، این کارخانه عظیم باتری سازی در ایالت نوادای آمریکا قرار گرفته است.

gigafactory-roof-rear-motortrend

تسلا تا کنون هیچ رویداد عمومی را در Gigafactory برگزار نکرده و در صورت تایید این خبر، تقریبا اولین باری خواهد بود که پای همه رسانه ها به آن باز می شود. در این میان لازم به اشاره است که گیگافکتوری تسلا، بر اساس برنامه ریزی ها قرار است در سال ۲۰۲۰ کامل شده و از تمام توان خود بهره گیرد و در ابتدای ماه جاری میلادی، بلومبرگ گزارش داد که تا کنون تنها ۱۴ درصد از پروژه ساخت آن تکمیل شده است.

تسلا پیش از اصحاب رسانه، برخی از مشتریان خود را به رویدادهایش دعوت می کند (اتفاقی که برای رونمایی از مدل ۳ افتاد) و حالا نیز Fortune خبر می دهد که برخی کاربران خودروهای تسلا، در تاریخ یاد شده به کارخانه عظیم باتری سازی این شرکت در نوادا دعوت شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی