ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات سخت افزاری ZenFone های ایسوس ساعاتی پیش از معرفی رسمی

تنها چند ساعت دیگر به معرفی رسمی ZenFone 3 باقی مانده و در روزهای گذشته، برخی مشخصات این تلفن هوشمند به همراه دو عدد از همراهانش با نام های Deluxe و Max نیز فاش شده بود. اما ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۱۶

تنها چند ساعت دیگر به معرفی رسمی ZenFone 3 باقی مانده و در روزهای گذشته، برخی مشخصات این تلفن هوشمند به همراه دو عدد از همراهانش با نام های Deluxe و Max نیز فاش شده بود. اما اکنون و پیش از معرفی رسمی محصولات مورد اشاره، نقشه راه ایسوس برای سال جاری افشا شده که در آن می توان مشخصات سخت افزاری این چند موبایل را مشاهده کرد.

در این نقشه راه ذکر گشته که ZenFone 3، از نمایشگری ۵.۵ اینچ با پنل TFT بهره می برد که به رزولوشن تمام اچ دی نیز تجهیز شده. ایسوس در کناره های نمایشگر دستگاه و همینطور پنل پشتی آن، از شیشه 2.5D استفاده کرده که با خمیدگی نسبی، به کاربر اجازه می دهد تا دستگاه را به شکل بهتر و ارگونومیک تری در دست بگیرد.

ذن فون ۳ به چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز گشته که دارای پردازنده ای ۸ هسته ای با فرکانس پردازشی ۲ گیگاهرتز در آن استفاده شده و عملیات گرافیکی نیز توسط پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ انجام می شود. در کنار این چیپست، ایسوس ۳ گیگابایت رم را برای مدل یاد شده در نظر گرفته است.

دوربین اصلی دارای سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی، لرزشگیر اپتیکال (OIS) و گشودگی دریچه لنز f/2.0 بوده و کاربر می تواند با استفاده از فوکوس لیزری به سرعت بر روی سوژه مورد نظرش فوکوس کند. دوربین سلفی نیز به سنسوری ۸ مگاپیکسلی تجهیز گشته و باتری دستگاه نیز ۳۰۰۰ میلی آمپر است.

اما موبایل دیگری که در این نقشه راه از آن سخن به میان آمده، ZenFone 3 Deluxe است. این محصول از نمایشگری ۵.۷ اینچ با پنل AMOLED  استفاده می کند و چیپست مجتمع اش هم اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود. در واقع به نظر می رسد که پرچمداری که امروز باید منتظرش باشیم، نسخه ی Deluxe است. در کنار مشخصات یاد شده، این محصول به دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی ساخته شده به دست سونی مجهز شده.

گویا امروز ایسوس تصمیم دارد از موبایلی دیگر با نام ZenFone 3 Ultra نیز پرده بردارد که بر کیفیت دوربین اصلی و ۲۳ مگاپیکسلی اش تاکید بسیاری شده. این موبایل فلزی، ضخامتی معادل ۶.۸ میلیمتر دارد اما به یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپری مجهز شده که از نسخه سوم شارژ سریع کوالکام نیز استفاده می کند.

از سوی دیگر می توان در آن یک سنسور اثر انگشت را یافت که گویا چند عملکرد مختلف را نیز پشتیبانی می کند. چیپست اصلی ZenFone 3 Ultra، اسنپدراگون ۶۵۲ است.

slio (2)-w800

ایسوس تا پیش از ظهر امروز، موبایل های مورد اشاره را به شکل رسمی معرفی خواهد کرد و در آن زمان می توانید اطلاعات رسمی و کامل مرتبط با این محصولات را در دیجیاتو مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • میثم
    میثم | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    بد بهنظر نمیاد ولی چرا TFT؟؟؟

    • new
      new | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

      واقعا چرا؟ ipsمیزد خب

مطالب پیشنهادی