ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی نسخه ی جدیدی از +M9 را با تمرکز بر دوربین دستگاه عرضه کرد

اچ تی سی که ماه گذشته مدل One M9s را با نام بلند بالای One M9 Prime Camera Edition در کشورهای مختلف رونمایی کرده بود، حالا همین روش را برای محصول دیگری نیز به کار ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

اچ تی سی که ماه گذشته مدل One M9s را با نام بلند بالای One M9 Prime Camera Edition در کشورهای مختلف رونمایی کرده بود، حالا همین روش را برای محصول دیگری نیز به کار گرفته و One M9+ Prime Camera Edition را در وب سایت خود در هند معرفی کرده است.

gsmarena_001

این تلفن هوشمند بر اساس اطلاعات موجود در فروشگاه اینترنتی HTC به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن Full HD مجهز خواهد بود و از دیگر ویژگی های آن می توان به چیپست Helio X10 مدیاتک در کنار 2 گیگابایت حافظه رم، باتری با ظرفیت 2840 میلی آمپر ساعت، 16 گیگابایت حافظه ی داخلی و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

gsmarena_000

سازنده ضمناً یک سنسور 13 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و دوربین UltraPixel خود را برای سلفی در جلو تعبیه کرده و ابعاد دستگاه نیز 15.09 در 7.19 در 0.96 سانتی متر خواهد بود. وزن بدنه 168 گرم است و احتمالاً نسخه ی 5 از سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری Sense UI برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده باشد. در نهایت لازم به ذکر است که به زودی عرضه ی تلفن هوشمند One M9+ PCE با قیمت 355 دلار از کشور چین آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی