ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر اساس شایعات آپو به رونمایی از تلفن های هوشمند جدید ادامه خواهد داد، از جمله یک فبلت پرچمدار

شرکت Oppo یکی از بزرگترین تولید کنندگان موبایل در چین به حساب می آید که سال گذشته فروش 50 میلیون تلفن هوشمند را تجربه کرد و به نظر می رسد همین روند در سه ماهه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

شرکت Oppo یکی از بزرگترین تولید کنندگان موبایل در چین به حساب می آید که سال گذشته فروش 50 میلیون تلفن هوشمند را تجربه کرد و به نظر می رسد همین روند در سه ماهه ی نخست سال 2016 نیز ادامه یافته باشد. این شرکت مدتی پیش مدل های R9 و R9 Plus را به عنوان جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کرد و روز گذشته نیز شاهد معرفی نسخه ی Barcelona Edition از F1 Plus بودیم که در حقیقت همان R9 با نام متفاوت به حساب می آید.

شرکت چینی اما به همین ها بسنده نکرده و خبر می رسد هنوز هم تلفن های هوشمند جدیدی در راه دارد که در تاریخ 13 یا 17 خرداد رونمایی خواهند شد، از جمله Find 9 که فبلت پرچمدار آپو به شمار می رود و ممکن است نسخه دیگری به نام Find 9a نیز از آن عرضه شود. سومین تلفن هوشمند نیز یک مدل اقتصادی موسوم به A59m است که مدتی پیش گواهی های لازم را دریافت کرده است.

بر اساس اطلاعات موجود در این گواهی ها می توان گفت تلفن هوشمند جدید به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720 مجهز است و یک چیپست 8 هسته ای با قدرت 1.5 گیگاهرتز در کنار 3 گیگابایت حافظه ی رم و دوربین های 13 و 8 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. مدل Find 9 نیز انتظار می رود به اسنپدراگون 820 مجهز باشد و از دیگر خصوصیات گزارش شده در شایعات نیز می توان به دوربین 16 مگاپیکسلی و 4 یا 6 گیگابایت حافظه ی رم (بسته به مدل) اشاره کرد.

در پایان از شما دعوت می کنیم تصاویر نه چندان واضحی که به نزدیک بودن عرضه ی سه محصول تازه اشاره دارند را مشاهده نمایید، البته باید توجه داشته باشید که نمی توان با قطعیت در مورد صحت اطلاعات منتشر شده نظر داد، اما با توجه به نزدیک بودن تاریخ های اعلام شده، به زودی حقیقت در مورد شایعات اخیر روشن خواهد شد.

OPPO-June-6th-2016-teaser_1 OPPO-June-2nd-2016-teaser_2 OPPO-June-2nd-2016-teaser_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • BVB
    BVB | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

    عکس آخری شبیه همون نسخه بارسلوناست ک چند روز پیش معرفی کرد :-/

مطالب پیشنهادی