ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

سامسونگ تبلیغات بیشتری را به تلویزیون های هوشمندش اضافه می کند

وال استریت ژورنال گزارش می دهد که شرکت سامسونگ تصمیم دارد در سکوت خبری، تبلیغات بیشتری را به تلویزیون های هوشمند خود که به اینترنت متصل هستند، اضافه کند. این شرکت که از نظر حجم ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

وال استریت ژورنال گزارش می دهد که شرکت سامسونگ تصمیم دارد در سکوت خبری، تبلیغات بیشتری را به تلویزیون های هوشمند خود که به اینترنت متصل هستند، اضافه کند.

این شرکت که از نظر حجم فروش، بزرگترین فعال و فروشنده تلویزیون های هوشمند در جهان به شمار می رود، در ژوئن سال گذشته اقدام به اضافه کردن یک نوار تبلیغات در منوی تلویزیون های فعال خود در آمریکا کرد و حالا تصمیم دارد در ماه های پیش رو، همین کار را در اروپا نیز انجام دهد.

این منبع همچنین خبر داد که شرکت سامسونگ به علت کاهش درآمدهایش در بخش تلویزیون ها، با تیم های تبلیغاتی در نیویورک همکاری می کند تا بتواند مشتریان بیشتری برای دریافت تبلیغات و درآمدزایی از تلویزیون هایی که پیشتر آنها را به فروش رسانده، کسب کند. وال استریت ژورنال همچنین خبر می دهد که سامسونگ تصمیم دارد با ارائه بروز رسانی نرم افزاری جدید، تبلیغات را برای کاربران اروپایی که از تلویزیون های هوشمندش استفاده می کنند، فعال کند.

در حال حاضر سامسونگ به شکل تقریبی، سالانه ۵۰ میلیون دستگاه تلویزیون به فروش می رساند و ۲۰ درصد از این بازار را در اختیار دارد. این در حالیست که درآمد سامسونگ از فروش این دسته از محصولات بسیار کم بوده و اکنون به حاشیه سود ۳ درصدی رسیده است. در سال های پیش، همین حاشیه سود به ۵ درصد می رسید.

وال استریت ژورنال همچنین گزارش می دهد که در سال گذشته، سامسونگ از فروش تبلیغات در تلویزیون هایش و همچنین همکاری با سایر شرکت های سرویس دهنده، درآمدی بالغ بر ۲۰ الی ۳۰ میلیون دلار کسب کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Nima
    Nima | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

    واقعا بی احترامه به مصرف‌کننده . هیچ کس دوست نداره که وقتی به یه وسیله پول میده توش تبلیغ ببینه .مثل اینه که تو 2 میلیون بدی گلکسی s7 بگیری و گوشه‌ی صفحش تبلیغ باشه. با اینکار بدتر فروشش رو کم میکنه

    • t ram
      t ram | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

      اینطوری تبلیغ نمیکنن که مثلا وسط فوتبال یهو صفحه تبلیغات بیاد جلوت و فقط تو صفحاتی مثه smart hub و اینا و بعدش مثه 95 درصد سایتای ایرانی نمیاد تبلیغ بی ربط بذاره مثلا تو زمینه برنامه دانلود کردن یه گزینه رو میاد میزاره اول تا بیشتر دانلود بشه و...

مطالب پیشنهادی