ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک نسخه از وان پلاس 3 با 6 گیگابایت حافظه ی رم در سایت TENAA مشاهده شد

اگر شایعات مربوط به اینکه وان پلاس 3 به 6 گیگابایت مجهز خواهد بود را شنیده و به وجود آمده بودید، احتمالاً مشاهده ی رم 4 گیگابایتی بین مشخصات منتشر شده از این تلفن هوشمند ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

اگر شایعات مربوط به اینکه وان پلاس 3 به 6 گیگابایت مجهز خواهد بود را شنیده و به وجود آمده بودید، احتمالاً مشاهده ی رم 4 گیگابایتی بین مشخصات منتشر شده از این تلفن هوشمند روی وبسایت سازمان مخابراتی چین برای شما چندان دلچسب نبوده است. اما خبر خوش اینکه حالا سایت TENAA اطلاعات محصول را بروزرسانی کرده و بر اساس آن می توان با قطعیت گفت که این محصول در یک نسخه با 6 گیگابایت حافظه ی رم نیز عرضه خوهد شد.

OP3Specs

البته مشخص نیست که تفاوت این دو نسخه تنها به میزان رم باز می گردد یا تولید کننده ی چینی هم به سبک اخیراً مرسوم شده تصمیم گرفته نسخه ی مجهز به 4 گیگابایت حافظه ی رم را با 32 گیگابایت حافظه ی داخلی و نسخه ی 6 گیگابایتی را با 64 گیگابایت حافظه ی داخلی عرضه کند. توضیح اینکه روی وبسایت TENAA تنها به حافظه ی 64 گیگابایتی اشاره شده، اما چندان منطقی به نظر نمی رسد که تنها تفاوت این دو نسخه به حافظه ی رم مربوط باشد.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که با توجه به گذشت دوره ی یکساله از عرضه ی نسل پیشین و مشاهده ی گواهی های این تلفن هوشمند می توان گفت فاصله ی چندانی با رونمایی از سومین پرچمدار این تولید کننده ی جنجالی باقی نمانده و بر اساس شایعات انتظار می رود وان پلاس 3 در تاریخ 25 خرداد رونمایی شود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی