ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول: مشترکین، اطلاعات مورد نیازشان را صرفا از درگاه های رسمی دریافت کنند

چندی است که برخی شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های پیام رسان، به ظاهر میزبان صفحه رسمی اپراتورها شده اند و با این ترفند اقدام به دریافت اطلاعات از کاربران می کنند. همراه اول نیز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۰

چندی است که برخی شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های پیام رسان، به ظاهر میزبان صفحه رسمی اپراتورها شده اند و با این ترفند اقدام به دریافت اطلاعات از کاربران می کنند.

همراه اول نیز با در نظر داشتن همین امر، امروز با ارسال بیانیه ای رسمی برای دیجیاتو از مشترکین خود درخواست کرد که صرفا با درگاه های رسمی آن تعامل داشته باشند و از ارائه اطلاعات به پایگاه های غیررسمی منسوب به این شرکت خودداری نمایند که در ادامه توجه شما را به این بیانیه جلب می کنیم.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: مشترکین این اپراتور برای دریافت اطلاعات در خصوص تعرفه ها، بسته های تشویقی، سرویس ها، اعلام اسامی برندگان، پیشنهادات و انتقادات، فقط از طریق «سامانه اطلاع رسانی ۹۹۹۰»، «پرتال اینترنتیmci.ir «اپلیکیشن همراه من (my mci)»، «کانال تلگرامtelegram.me/www_mci_ir»، «صفحه اینستاگرام Instagram.com/hamrah_e_aval»، صفحه همراه اول در لینکدین، آپارات، کلوب و لنزور که لینک آنها در پرتال اینترنتی همراه اول معرفی شده است، اقدام کنند و به درگاه های دیگر که ادعای ارتباط با این اپراتور را دارند، اعتماد نکنند.

اخیراً در برخی شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها، صفحاتی به نام اپراتورها ایجاد شده که در حال دریافت اطلاعات از کاربران هستند. به عنوان مثال در پیام رسان تلگرام، رباتی با وعده ارائه شارژ رایگان در حال فعالیت است که هیچگونه ارتباطی با همراه اول ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی