ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ فهرست امکانات لو رفته برای Gear Fit 2 را تایید کرد

دنبال کننده تناسب اندام سامسونگ به نام Gear Fit در سال 2014 میلادی رونمایی شد و استقبال از آن به حدی خوب بود که شرکت سازنده را برآن داشت تا نسخه ای دیگر از این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

دنبال کننده تناسب اندام سامسونگ به نام Gear Fit در سال 2014 میلادی رونمایی شد و استقبال از آن به حدی خوب بود که شرکت سازنده را برآن داشت تا نسخه ای دیگر از این گجت پوشیدنی را ارائه نماید.

تصاویر لو رفته از نسخه جدید Gear Fit نخستین بار یک ماه پیش به فضای مجازی راه یافتند و رندرهای دستگاه نیز بارها و بارها از آن زمان تا امروز در وبسایت های مختلف خبری منتشر گردید و امروز، فهرست کامل مشخصات این دستگاه به دست آمده که در ادامه با شما در میان میگذاریم.

Gear Fit 2 از یک نمایشگر خمیده 1.55 اینچی Super AMOLED با رزلوشن 216 در 432 پیکسل بهره می برد و به پردازنده دو هسته ای و یک گیگاهرتزی سامسونگ مجهز گردیده. این گجت همچنین 512 مگابایت رم و 2 گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای و گواهی IP68 را دارد.

برای آنها که اطلاعات اندکی در خصوص این مجوز دارند هم باید بگوییم که دستگاه های بهره مند از آن تا عمق 1.5 متری به مدت نیم ساعت در آب دوام می آورند. بنابراین  Gear Fit 2 می تواند گزینه خوبی برای شناگرها و علاقمندان به سایر ورزش های آبی باشد.

این دستگاه انرژی مورد نیازش را از یک باتری 200 میلی آمپر ساعتی تامین می کند و از سیستم عامل پوشیدنی تایزن نسخه 2.3 بهره می برد. در کنار GPS و GLONASS (به معنای سیستم جهانی موقعیت یاب ماهواره ای) امکانات دیگری نظیر حسگر ضربان قلب، ژیروسکوپ، فشار سنج و شتاب سنج برای این محصول در نظر گرفته شده اند.

گفتنی است که تا به الان حرفی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه این  محصول از سوی سامسونگ منتشر نشده اما انتظار می رود که دستگاه اوایل تیرماه وارد بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی