ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین دوگانه آیفون ۷ اپل
تکنولوژی

مدل پایه آیفون ۷ احتمالاً با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود

از ابتدای تولد آیفون تا کنون، کاربران قادر نبوده اند از حافظه های جانبی برای افزایش فضای ذخیره سازی این تلفن هوشمند استفاده کنند. این در حالیست که مدل هایی از آیفون که ظرفیت بالاتری ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

از ابتدای تولد آیفون تا کنون، کاربران قادر نبوده اند از حافظه های جانبی برای افزایش فضای ذخیره سازی این تلفن هوشمند استفاده کنند. این در حالیست که مدل هایی از آیفون که ظرفیت بالاتری دارند، مشمول اختلاف قیمت ۱۰۰ دلاری با مدل پایه می شوند و همین مسئله موجب گشته تا بیشتر کاربران، به سراغ مدل پایه روند که در حال حاضر ظرفیتی ۱۶ گیگابایتی دارد. اما امروز خبر می رسد که شاید این موضوع در آیفون ۷ و نسل های پیش رو، دست خوش تغییر گردد.

آقای «کوین ونگ» (Kevin Wang)، یکی از مسئولین ارشد موسسه آماری و تحقیقاتی IHS Technology خبر می دهد که توسط ارتباطاتی که با تامین کنندگان قطعات اپل دارد و با تحقیق از آنها، متوجه این موضوع شده که آیفون بعدی این شرکت در مدل پایه با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و حافظه رم ۲ گیگابایت همراه خواهد شد.

iphone-7-rom

اپل در حال حاضر از دو گیگابایت رم در آیفون 6s و آیفون SE بهره می برد و این موضوع جدیدی نیست. ولی در سال گذشته، ارائه آیفون هایی با ظرفیت ۱۶ گیگابایتی چندان قابل قبول نبود، آن هم زمانی که قابلیت ثبت ویدیوی 4K به این اسمارت فون اضافه گشت. در هر صورت اکنون شاهد نشانه هایی هستیم که حکایت از افزایش حافظه داخلی مدل پایه در موبایل اپل دارد.

اما اگر حافظه داخلی آیفون از ۳۲ گیگابایت آغاز شود، این سوال پیش می آید که مرحله بعدی چه خواهد بود، ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت. مشخصاً اگر اپل گزینه دوم را انتخاب کند، می تواند کاربران زیادی را مشتاق به پرداخت ۱۰۰ دلار اضافه و خرید نمونه پرظرفیت تر کند. این در حالیست که امسال باید برای اولین بار، شاهد ارائه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی هم در آیفون ۷ پلاس باشیم و بعید به نظر می رسد که اپل این میزان از حافظه را به نمونه ۴.۷ اینچی از آیفون بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • amirhossein
    amirhossein | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

    فقط نوکیا

  • shahab
    shahab | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

    گوشی فقط دیمو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی