ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاناسونیک تا اوایل مهرماه امسال تولید پنل های تلویزیون خود را متوقف خواهد کرد

امروز صبح پاناسونیک اعلام کرد که واحد زیان ده تولید نمایشگر تلویزیون خود را می بندد و عرصه را برای تنها تولید کننده پنل ژاپن یعنی شارپ خالی می کند. یکی از سخنگویان این شرکت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

امروز صبح پاناسونیک اعلام کرد که واحد زیان ده تولید نمایشگر تلویزیون خود را می بندد و عرصه را برای تنها تولید کننده پنل ژاپن یعنی شارپ خالی می کند.

یکی از سخنگویان این شرکت اظهار داشت که پاناسونیک تا پایان ماه سپتامبر یعنی حدودا اویل مهرماه تولید اسکرین تلویزیون را در کارخانه Himeji خود واقع در غرب ژاپن متوقف می کند.

این کارخانه فعالیتش را در سال 2010 آغاز کرد و از آن زمان تا کنون به خاطر رقابت سنگینی که میان پاناسونیک و رقبای کرهی ای و چینی اش وجود داشت هیچگاه به سوددهی نرسید.

اما تصمیم مدیران این شرکت برای بستن واحد تولید تلویزیون بعد آن اتخاذ شد که پاناسونیک اعلام کرد باید تا مارس 2019 میلادی عمده تمرکز خود را روی سودزایی قرار دهد و تا آن زمان 90.1 میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

کارخانه این شرکت در Himeji نیز قرار است برای داشبورد وسایل نقلیه و تجهیزات پزشکی نمایشگر تولید کند، اما خروجی کار آن به یک چهارم 810 هزار پنل 32 اینچی تولیدی این شرکت در حال حاضر تقلیل می یابد.

جالب است بدانید که برخی از تلویزیون های این کمپانی از پنل های تولید شده توسط رقبای آن از جمله ال جی بهره می گیرند. این خبر را اوایل امروز نشریه Nikkei business daily منتشر کرد و بعد از آن نیز سهام پاناسونیک در بازار بورس توکیو 3.6 درصد رشد داشت و در مقابل شاخص بورس Nikkei تنها یک درصد افزایش پیدا کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی