ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش فروش ماه گذشته در چین از پیشتازی شیائومی، کاهش فروش اپل و قعر نشینی سامسونگ حکایت دارد

بر اساس گزارش ها، در ماه گذشته بیشتری میزان فروش تلفن هوشمند در چین به شیائومی تعلق داشته و این در حالی است که این کشور بزرگترین بازار ابزارهای موبایل در جهان به حساب می ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

بر اساس گزارش ها، در ماه گذشته بیشتری میزان فروش تلفن هوشمند در چین به شیائومی تعلق داشته و این در حالی است که این کشور بزرگترین بازار ابزارهای موبایل در جهان به حساب می آید، هرچند سرعت رشد آن در حال کاهش است. مدیر عامل موسسه تحقیقاتی Sino با انتشار این خبر می گوید 26 درصد از تلفن های هوشمند فروخته شده در چین در ماه گذشته ی میلادی ساخت شیائومی بوده اند و پس از آن دیگر تولید کننده ی چینی یعنی هوآوی با 23.7 درصد (مجموع فروش برندهای Huawei و Honor) قرار می گیرد.

chart

17.1 درصد از فروش بازار به محصولات شرکت های متفرقه اختصاص داشته و در مقام بعدی نیز بار دیگر شاهد یک شرکت چینی به نام LeTV هستیم که در خارج از بازارهای چین فعالیت چندانی ندارد. چنین آماری در حالی رقم می خورد که میزان فروش آیفون در این منطقه (چین، هنگ کنگ، ماکائو و تایوان) نسبت به سال گذشته 26 درصد کاهش داشته و بر همین اساس سهم اپل ماه گذشته در بازار تنها 8.2 درصد بوده است. در نهایت لازم است اشاره کنیم که سامسونگ نیز به عنوان عمده ترین رقیب اپل عملکرد چندان موفقی در ماه گذشته نداشته و با تنها 3.2 درصد در پایین ترین مکان جدول فروش قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad_Ghasemi
    Mohammad_Ghasemi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

    چینیا کم کم دارن میفهمن سامسونگ چیه

    • بابک
      بابک | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

      ایولا دادا ، لایک داری ??

مطالب پیشنهادی