ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان اشتراک گذاری مقصد و زمان رسیدن به آن با دیگران به زودی به گوگل مپس اضافه می شود

هیچ کس دوست ندارد که سر قرارهای ملاقاتش دیر حاضر شود، اما گاهی اوقات به خاطر مشکلاتی مثل ترافیک و اختلال در شبکه حمل و نقل عمومی، کنترل زمان رسیدن از دستان ما خارج می شود.  ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

هیچ کس دوست ندارد که سر قرارهای ملاقاتش دیر حاضر شود، اما گاهی اوقات به خاطر مشکلاتی مثل ترافیک و اختلال در شبکه حمل و نقل عمومی، کنترل زمان رسیدن از دستان ما خارج می شود.  گوگل مپس با توجه به این موضوع قصد اضافه کردن قابلیتی به اپلیکیشن خود دارد تا بتوانید مردم را به طور همزمان در جریان وضعیت مسیری که در حال پیمودنش هستید، قرار بدهید.

گوگل قرار است تا به زودی هشدارهای ETA را به اپلیکیشن نقشه خود اضافه کند. به کمک این ابزار، کاربران می توانند هم مقصد سفر و هم زمان تقریبی مانده تا رسیدن به آن را با دیگر افراد به اشتراک گذارند. مضاف بر این، قابلیت مورد بحث حالتی دارد که می تواند مخاطبین شما را از وضعیت ترافیک مسیر (سبک، سنگین، معمولی) هم مطلع سازد.

نکته بسیار خوب اینکه به جای ارسال این اطلاعات به طور دستی، گوگل مپس آنها را به شکل پیام های اتوماتیک به افرادی که مد نظر دارید ارسال خواهد کرد. فایل APK ای که از آخرین نسخه گوگل مپس در انجمن های XDA منتشر شده ضمنا از اضافه شدن قابلیت های جدید دیگری نیز به این اپلیکیشن نقشه فوق العاده حکایت می کند؛ قابلیت هایی همچون هشدار بابت دسترسی به خیابان ها، نمایش تاریخچه نقشه، میان بر برای دسترسی سریع به مقصدهای محبوب و ... قابلیت های آزمایشی گوگل مپس هستند که به زودی آنها را در نسخه نهایی این اپلیکیشن نقشه مشاهده خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی