ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر اساس گزارش جدید نمایشگر آیفون پس از حذف دکمه ی Home با لرزش با کاربر تعامل خواهد کرد

اپل هر سال یک آیفون مجهز به سخت افزار بهبود یافته عرضه می کند و هر دو سال یکبار نیز طراحی دستگاه را تغییر می دهد، روشی که تاکنون موفقیت چشمگیری برای تلفن های هوشمند ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

اپل هر سال یک آیفون مجهز به سخت افزار بهبود یافته عرضه می کند و هر دو سال یکبار نیز طراحی دستگاه را تغییر می دهد، روشی که تاکنون موفقیت چشمگیری برای تلفن های هوشمند این شرکت به ارمغان آورده است. اکنون اما در آستانه ی ده سالگی آیفون، گزارش های زیادی به گوش می رسد که اپل قصد دارد این بار برای سومین سال پیاپی تغییر چندانی در ظاهر تلفن هوشمند خود ایجاد نکند و آیفون 7 را با طراحی مشابه دو نسل قبلی به بازار عرضه نماید، موضوعی که احتمالاً به عدم استقبال از این محصول نگون بخت منجر خواهد شد.

در سال 2017 اما انتظار می رود اپل ده سالگی آیفون را با طراحی کاملاً جدید جشن بگیرد و ویژگی های چشمگیری برای تلفن هوشمند خود فراهم آورد، از جمله نمایشگر OLED خمیده و بدون حاشیه که دکمه ی Home و حسگر اثر انگشت دستگاه نیز درونش یکپارچه سازی شده است.

نشریه Nikkei Asian Review که اخبار قابل اطمینانش از اعتبار بالایی برخوردار هستند در این زمینه گزارش می دهد محصول سال 2017 (که احتمالاً به جای آیفون 7S آیفون 8 نامیده خواهد شد) به یک موتور بسیار کوچک اما قدرتمند مجهز خواهد بود که قادر است لرزش یا ویبره ی ایجاد شده هنگام لمس دکمه ی Home فعلی را روی سطح نمایشگر ایجاد کند تا کاربران پس از حذف این بخش و یکپارچه سازی با نمایشگر، باز هم احساس کنند دکمه ی دستگاه مثل همیشه با آنها تعامل دارد.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که حذف دکمه ی فیزیکی و یکپارچه سازی با سطح نمایشگر با وجود دشواری های تکنولوژیکی، به اپل امکان خواهد داد تلفن هوشمند خود را باریک تر بسازد و نمای روبروی دستگاه نیز یکدست تر و زیباتر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • safi
    safi | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    نگون بخت ????

  • Naser1015
    Naser1015 | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    امیدوارم اینطوری نشه و طراحی جردید بیاد بازار البته آیفون6 هم بسیار زیباست و تنوع آیفون مساوی است با فروش بیشتر

  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    دکمه هومو بردارن که هیچ دیگه یه نکته ی ایفون همین دکمه هوم فیزیکیشه:/

مطالب پیشنهادی