ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت بیلد 14342.1004 از ویندوز 10 موبایل را برای «حلقه ی کُند» کاربران اینسایدر منتشر کرد

مایکروسافت بیلد 14342.1004 از ویندوز 10 موبایل را برای کاربران بخش موسوم به slow ring یا «حلقه ی کُند» در ویندوز اینسایدر منتشر کرد، بخشی که بروزرسانی ها را بلافاصله دریافت نمی کنند و ترجیح ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

مایکروسافت بیلد 14342.1004 از ویندوز 10 موبایل را برای کاربران بخش موسوم به slow ring یا «حلقه ی کُند» در ویندوز اینسایدر منتشر کرد، بخشی که بروزرسانی ها را بلافاصله دریافت نمی کنند و ترجیح می دهند آن را با اندکی فاصله و پس از رفع ایرادات اولیه دریافت نمایند.

از جمله ویژگی های اضافه شده در این نسخه می توان به قابلیت Swipe Navigation اشاره کرد که به گفته ی سازنده اولین قابلیت درخواستی توسط کاربران بوده و حرکت به صفحات قبل یا بعد را در مرورگر اج با یک سوایپ امکان پذیر می کند.

قابلیت دیگر Apps for websites نام دارد که با مراجعه به بخش System از منوی تنظیمات دستگاه می توانید آن را فعال کنید تا هنگام مراجعه به وب سایت هایی که از این ویژگی پشتیبانی می کنند به جای مشاهده ی وب با اپلیکیشن سایت مواجه شوید.

Feedback Hub نیز ویژگی دیگری است که از تیتر و محتوای بازخورد کاربر، شاخه و زیر شاخه ی مناسب برای ارسال نظر را به وی اعلام می کند تا ارائه ی بازخورد در مورد این سیستم عامل برای کاربران ساده تر باشد.

مایکروسافت علاوه بر ویژگی های تازه باگ های متعددی را نیز در این نسخه رفع کرده که توضیحات کامل مربوط به آن روی وبلاگ این شرکت قابل مطالعه است. در نهایت لازم است اشاره کنیم که اگر کاربر اینسایدر هستید می توانید با مراجعه به بخش Update & Security از منوی تنظیمات، نرم افزار دستگاه خود را بروزرسانی نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی رضا مهرپور
    علی رضا مهرپور | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    عالیه بود

  • ....
    .... | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    لطفا بررسی 950xl رو بزارید

مطالب پیشنهادی