ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت می گوید به زودی ابزارهای تولید کنندگان دیگر هم به قابلیت Windows Hello مجهز خواهند شد

مایکروسافت لحظاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان اعلام کرد می خواهد دسترسی به پلتفرم Windows Hello Companion Device Framework را در اختیار تولید کنندگان دیگر نیز قرار دهد تا این ویژگی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

مایکروسافت لحظاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان اعلام کرد می خواهد دسترسی به پلتفرم Windows Hello Companion Device Framework را در اختیار تولید کنندگان دیگر نیز قرار دهد تا این ویژگی را در محصولات خود مورد استفاده قرار دهند. به موجب این تصمیم می توان گفت ورود ایمن و سریع به ویندوز، به زودی برای محصولات دیگر نیز به سادگی Microsoft Band و دیگر ابزارهای مایکروسافت که از این ویژگی برخوردار هستند نیز امکان پذیر خواهد شد.

برای نمونه می توان به Nymi band اشاره کرد که یک ابزار پوشیدنی با قابلیت شناسایی کاربر از روی ضربان قلب به حساب می آید و یکی از مقامات مایکروسافت در کنفرانس مطبوعاتی برای نمایش پتانسیل های این پلتفرم، آن را روی استیج برای لاگین کردن به ویندوز مورد استفاده قرار داد. بر همین اساس می توان انتظار داشت کاربران ویندوز به زودی قادر باشند ابزارهای متنوعی از جمله تلفن های هوشمند، گجت های پوشیدنی و حتی کارت شناسایی خود را برای ورود سریع به محیط سیستم عامل مایکروسافت مورد استفاده قرار دهند.

البته همین امروز هم ابزارهای معدودی از جمله دوربین های تشخیص چهره ی ساخت Tobii از قابلیت Windows Hello پشتیبانی می کنند، اما تردیدی وجود ندارد که آزاد کردن دسترسی تولید کنندگان به این پلتفرم تنوع و قابلیت های آن را به شکل قابل توجهی افزایش خواهد داد.

در نهایت بد نیست اشاره کنیم که مایکروسافت در خلال کنفرانس خود اعلام کرد در همکاری با تیم Porsche Design یک تبلت 2 در 1 مبتنی بر ویندوز 10 عرضه خواهد شد، اما در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مشخصات این محصول ارائه نشده و تنها می توانیم به تصویری از طراحی آن بسنده کنیم.

Porsche.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی