ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر لو رفته از مک بوک پرو آتی، وجود تاچ پد OLED روی کیبورد آن را تایید می کنند

مک بوک پرو اپل مدتهاست که دستخوش تغییراتی اساسی نشده و خوشبختانه این مساله ممکن است به زودی تغییر کند. همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید، این شرکت در نظر دارد اواخر پاییز امسال ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

مک بوک پرو اپل مدتهاست که دستخوش تغییراتی اساسی نشده و خوشبختانه این مساله ممکن است به زودی تغییر کند. همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید، این شرکت در نظر دارد اواخر پاییز امسال نسخه ای کاملا دگرگون شده از این محصول را همراه با حسگر تاچ آی دی و نوار نمایشگر OLED به جای دکمه های فانکشن معرفی نماید.

حالا سایت Cult of Mac به تعدادی عکس دسترسی پیدا کرده که تایید می کنند نسل آتی مک بوک پرو مجهز به پنل OLED در بخش فوقانی صفحه کلید خود خواهد بود. تصاویر همچنین حکایت از آن دارند که این دستگاه احتمالا تا چهار پورت USB-C را روی بدنه خود جای خواهد داد. اگر نگاهی به عکس زیر بیاندازید تایید می کنید که جایی برای قرار گرفتن دکمه های فانکشن روی آن در نظر گرفته نشده است.

1-1-1-800x420

البته به تعبیر خبرنگار Cult of Mac دلایل زیادی وجود دارند که اپل را به استفاده از تاچپد OLED به جای این تاچپد ترغیب کرده اند و اصلی ترین شان شاید این است که به این طریق اپل می تواند آن دکمه ها را سفارشی سازی کند و شورتکات هایی که استفاده ای ندارند را با موارد پرکاربردتر جایگزین نماید. به علاوه این امکان نیز فراهم خواهد بود که دکمه میانبر دسترسی به برخی اپ های خاص را به این تاچپد اضافه نمایید.

left_and_right

این در واقع همان راهبردی است که اپل در زمان ارائه آیفون اولیه با نمایشگر مالتی تاچ 3.5 اینچی اش در پیش گرفت.

جالب است بدانید که منبع اصلی این شایعه نیز کسی نیست جز مینگ چی کو تحلیلگر مسائل اپل که غالبا اطلاعات موثقی در مورد فعالیت این شرکت در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ابوذر
    ابوذر | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    سلام مشکل داره

مطالب پیشنهادی