ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سوندار پیچای می گوید گوگل روی طراحی موبایل های نکسوس سخت گیری های بیشتری اعمال خواهد کرد

به نظر می رسد در آینده ی پیشِ رو گوگل بنا دارد نظارت بیشتری را روی خطوط تولید تلفن های هوشمند برند نکسوس اعمال نماید. امروز و در همین راستا «سوندار پیچای»، مدیر عامل کمپانی مورد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

به نظر می رسد در آینده ی پیشِ رو گوگل بنا دارد نظارت بیشتری را روی خطوط تولید تلفن های هوشمند برند نکسوس اعمال نماید. امروز و در همین راستا «سوندار پیچای»، مدیر عامل کمپانی مورد بحث، که در کنفرانس «کُد» حضور یافته بود ذکر نموده، «شرکت متبوع اش از این پس در رابطه با طراحی تلفن های هوشمند نکسوس به مراتب سخت گیر تر خواهد بود»، به ویژه در مواردی که احساس نمایند «لازم است نوآوری خاصی در این دیوایس ها اعمال شده و بدل به یک استاندارد گردد».

از گفته های پیچای اینطور بر می آید که او می خواهد یکبار دیگر یادآور شود شرکت تحت فرمان وی تمایل دارد تا همواره تکنولوژی های تازه و بدیع را از طریق دستگاه های مورد تائید خودش پر رنگ تر نموده و سایر تولید کنندگان شخص ثالث را به سمت آنها سوق دهد.

ناگفته نماند اهالی مانتین ویو همواره تلاش داشته اند از رویه ای که در بالا گفته شد پیروی نمایند. برای مثال آنها در سال گذشته در نکسوس هایی که معرفی کردند حسگرهای اثر انگشتی دقیق و کارا تعبیه نمودند، و از این طریق کوشش کردند تا وجود این سنسورها در موبایل های اندرویدی را بدل به یک استاندارد نمایند؛ خواسته ای که این روزها به نوعی جامه ی عمل به تن کرده است.

البته یکی از محورهای اصلی صحبت های پیچای در جریان کنفرانس کد روی مباحث نرم افزاری قرار داشت. همگی ما عادت کرده ایم تا از اندروید خالص روی موبایل های نکسوس لذت ببریم، اما ممکن است این وضعیت در آینده دچار تحول شود. سوندار می گوید «شاید شاهد آن باشید که ما امکانات و ویژگی های بیشتری را روی رابط کاربری پیاده سازی کرده و آنها را از طریق اسمارت فون های نکسوس عرضه کنیم، هنوز ابداعات نرم افزاری بی شماری برای ارائه وجود دارند.»

در بخشی از مصاحبه نیز «والت مازبرگ»، موسس سایت «ریکُد» و از اعضای اصلی وبسایت «ورج»، از پیچای پرسید آیا گوگل تمایلی دارد تا تلفن های هوشمند نکسوس را از پایه در خانه توسعه دهد؟ و سوندار در پاسخ با قاطعیت تمام اظهار داشت «خیر، برنامه های ما هنوز بر این مبنا است که با تولید کنندگان شخص ثالث همکاری داشته باشیم.»؛ بنابراین می توان نتیجه گرفت گوگل حساسیت های اش افزایش یافته و روی خروجی خانواده ی نکسوس نظارت بیشتر و سخت گیرانه تری را اعمال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی