ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش بینی های IDC از نرخ رشد بازار اسمارت فون ها تغییر کرد

شرکت تحلیلی IDC حالا انتظار دارد که میزان عرضه تلفن های همراه به بازار طی سال جاری فقط 3.1 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به 1.483 میلیارد واحد برسد، کمتر از میزان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

شرکت تحلیلی IDC حالا انتظار دارد که میزان عرضه تلفن های همراه به بازار طی سال جاری فقط 3.1 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به 1.483 میلیارد واحد برسد، کمتر از میزان 5.7 درصدی که قبل تر پیش بینی کرده بود.

میزان عرضه در سال گذشته 10.5 درصد و سال قبل از آن 27.8 درصد افزایش یافته بود که این یعنی تا پایان امسال، 1.483 میلیارد تلفن در سراسر جهان وجود خواهد داشت و تا سال 2020 این رقم با مجموع نرخ رشد 5 درصدی به 1.84 میلیارد می رسد.

IDC پیش بینی کرده که تلفن های اندرویدی همچنان به خاطر قیمت پایین شان بازار را اشغال خواهند کرد و عرضه آیفون نیز 2 درصد کاهش می یابد اما در عوض آیفون SE می تواند اندکی به بهبود شرایط کمک کند. بر اساس این گزارش، اپل به کسب قدرت و جایگاه در بازار چین نیز ادامه می دهد.

hula

گفته شده که سهم اندروید پایان امسال به 83.7 خواهد رسید و با رشد سالانه 6 درصد، در سال 2020 به 85.1 افزایش می یابد. در همین زمان اما علی رغم افزایش 2.9 درصدی، سهم آیفون از بازار رو به افول خواهد رفت و از 15.3 به 14.5 می رسد.

سهم ویندوزفون که امسال افولی 61.6 درصدی را تجربه می کند با کاهش سالانه 25.2 درصدی، تا سال 2020 به 0.4 درصد خواهد رسید. نرخ رشد به این دلیل تغییر کرد که میزان ارائه اسمارتفون ها به بازار طی چند ماه گذشته در بازارهای بزرگ و چین با افولی قابل توجه مواجه بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی