ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت ۷ اج دارای دوربین دوگانه خواهد بود [شایعه]

گزارشی که به تازگی از جانب یک منبع چینی منتشر شده شایعه ای قابل توجه را در رابطه با گلکسی نوت ۷ اج کمپانی سامسونگ مطرح کرده است. اما قبل از اینکه به این شایعه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

گزارشی که به تازگی از جانب یک منبع چینی منتشر شده شایعه ای قابل توجه را در رابطه با گلکسی نوت ۷ اج کمپانی سامسونگ مطرح کرده است. اما قبل از اینکه به این شایعه بپردازیم، شاید برای بسیاری از شما این پرسش پدید آمده باشد که در سال ۲۰۱۶ میلادی مگر بنا نیست که کمپانی کره ای از گلکسی نوت ۶ رونمایی به عمل آورد؟

در پاسخ می بایست بگوییم، بله، به صورت منطقی چنین اتفاقی باید رخ دهد، اما به تازگی شایعاتی شنیده می شوند که در آنها ذکر می گردد سامسونگ بنا به دلایل گوناگون تصمیم گرفته نام فبلت پرچمدار بعدی اش را به گلکسی نوت ۷ اج تغییر دهد و در اصل نسخه ی ۶ را جا بیاندازد.

اما اجازه دهید بازگردیم به گزارشی که در ابتدا به آن پرداختیم؛ در این گزارش آمده غول تکنولوژی کره ای در حال آماده کردن دوربینی دوگانه برای گلکسی نوت ۷ اج است. در ادامه نیز ذکر شده که طراحی و ساخت این سیستم دوربین در دستور کار واحد الکترومکانیک برند کره ای قرار دارد، که عموماً با عنوان «SEMCO» شناخته می شود.

در سیستم دوربین اسمارت فون مورد بحث از سنسورهای خود سامسونگ استفاده خواهد شد و البته در مورد عملکرد آن و قابلیت هایی که با خود به دیوایس خواهد آورد اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. ناگفته نماند در صورتی که این گزارش صحت داشته باشد به یقین شرکت کره ای پیش از رقیب آمریکایی اش اقدام به معرفی محصولی دارای دوربین دوگانه خواهد کرد و به این شکل از آیفون ۷ پلاس یا پرو که احتمالاً دوربینی با ویژگی های مشابه خواهد داشت پیشی خواهد گرفت.

در میان خبرهای قبلی آمده بود که دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس امکان زوم اپتیکال و بدون افت کیفیت را به این اسمارت فون می افزاید و حالا احتمال داده می شود کره ای ها هم ویژگی مشابهی را در فبلت مطرح خود گنجانده باشند و البته بعید نیست در این زمینه و البته دیگر قابلیت ها حتی جایگاهی برتر پیدا کنند.

در رابطه با دیگر مشخصه های سخت افزاری دستگاه یاد شده که احتمالاً عنوان گلکسی نوت ۶ یا ۷ اج را یدک خواهد کشید هم گفته شده که این موبایل از نمایشگری ۵.۸ اینچی از نوع سوپر امولد و دارای رزولوشن QHD بهره خواهد برد و قدرت خودش را نیز از چیپست اسنپدراگون ۸۲۳ و یا یک تراشه اگزینوس خانگی جدید خواهد گرفت.

اسکنر عنبیه چشم و ۶ گیگابایت حافظه ی رم هم از دیگر مشخصه های احتمالی فبلت مذکور هستند و حال باید دید شایعه ای که در بالا و در رابطه با دوربین مطرح شد صحت خواهد یافت یا خیر و در صورت واقعیت داشتن آن عاقبت برتری نزد کدامیک از دو برند مطرح دنیای تلفن های هوشمند خواهد بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • بابک
    بابک | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

    بچه ها من شرط میبندم اگه سامسونگ گوشی با دو دوربین بزنه بدون شک جفت دوربیناشم میزنه بیرون .

  • soheil
    soheil | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

    سامسونگم اگه بخواد دو دوربینه بزنه شکی توش نیست که همین شکلی میشه ، چون من از وقتی که یادم میاد دوربین های سامسونگ مثله یه آجر از پشت بدنه زده بیرون ، با بزرگیه یه بند انگشت ( تازه بی کیفیت هم هستند )

    • amir.h
      amir.h | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

      بی کیفیت؟با اس ۶ و نوت ۵ یا اس۷ کار کردی؟

      • بابک
        بابک | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

        امیر جان اینایی که تو میگی همشون عالین ولی سامسونگ تو میان رده حرفی برای گفتن نداره
        اغا شما یه گوشی سامسونگو تو میان رده اسم ببر که بشه بدون روت روش بیست گیگ برنامه و بازی دیتا دار ریخت ؟ زیر یه تومن باشه امتیاز بنچ مارکش بالا چهل هزار باشه ؟ بسم الله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی