ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل ویژگی Now on Tap را با جستجوی تصویری و امکان انتخاب دستی نوشته ها بروزرسانی کرد

گوگل امروز با انتشار پستی در وبلاگ خود، قابلیت های جدیدی برای Now on Tap معرفی کرده که به زودی به آن اضافه می گردند. از این پس کاربران می توانند کلمه دقیقی که خواهان جستجوی آن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

گوگل امروز با انتشار پستی در وبلاگ خود، قابلیت های جدیدی برای Now on Tap معرفی کرده که به زودی به آن اضافه می گردند. از این پس کاربران می توانند کلمه دقیقی که خواهان جستجوی آن با جستجوگر گوگل هستند را برای Now on Tap مشخص کنند.

به عنوان مثال، اگر مشغول خواندن مقاله طویل و درازی باشید، از حالا می توانید Now on Tap را برای جستجوی واژه ای به خصوصی در آن فرا بخوانید. این ویژگی سبب می شود که کاربران هنگام رویارویی با حجم بزرگی از اطلاعات تجربه بهتری از کار با Now on Tap  داشته باشند.

مضاف بر این، دو قابلیت دیگر هم به Now on Tap اضافه خواهد شد. یکی اینکه می توانید عکس های موجود در هر اپلیکیشنی مثل مرورگر یا پینترست را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها با Now on Tap جستجو کنید، یا اینکه دوربین موبایل تان را فعال کرده و از یک بنای تاریخی، لوگو، صفحه ای از یک مجله یا پوستر فیلم عکس بگیرید تا Now on Tap اطلاعات بیشتری در مورد آن در اختیارتان قرار بدهد.

اضافه شدن قابلیت های جدید به Now on Tap از همین امروز آغاز شده، اما ممکن است انجام این فرآیند تا دسترسی همه کاربران به آن چندین روز به طول بینجامد. بنابراین اگر تا الان این بروزرسانی را دریافت نکرده اید، احتمالا باید چند روز دیگر منتظر بمانید.

همچنین گوگل اعلام کرده که تشریح اصطلاحات در جستجوی با Now on Tap فعلا به زبان انگلیسی میسر است و زبان های دیگر «طی هفته های آینده» به این ویژگی اضافه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • seyyed_mohammad_amin_Javadi
    seyyed_mohammad_amin_Javadi | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

    تو ایران باز نمیشه :(((

  • Nima
    Nima | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

    تحرینه
    ??????

  • mhgh
    mhgh | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

    سلام ، خسته نباشین ، ببخشبن چطور میشه از این قابلیت استفاده کرد چون نمیدونم تحریمه یا فیلتر که کار نمیکنه ، اگه راهنمایی کنین ممنون میشم

مطالب پیشنهادی