ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند M2 Metal مِیزو تاییدیه رگولاتوری چین را دریافت کرد

در یک یا دو سال اخیر تلفن های هوشمند مِیزو محبوبیت بالایی را نزد کاربران پیدا کردند و همین مساله رشد این شرکت مستقر در چین را به دنبال داشت. کمپانی مورد بحث در ماه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

در یک یا دو سال اخیر تلفن های هوشمند مِیزو محبوبیت بالایی را نزد کاربران پیدا کردند و همین مساله رشد این شرکت مستقر در چین را به دنبال داشت. کمپانی مورد بحث در ماه گذشته سه تلفن هوشمند جدید را معرفی کرد و آنطور که گزارشات نشان می دهند این دستگاه ها مدتی است که در خارج از قلمرو چین نیز خریدار پیدا کرده اند.

گفته می شود تا اواخر تیرماه دو موبایل دیگر نیز از سوی این شرکت معرفی می گردند که یکی از آنها Pro 6 Plus نام دارد؛ دستگاهی که روز گذشته اطلاعاتی از آن در فضای مجازی منتشر شده و طبق داده های مندرج روی پوستر به دست آمده از آن در تاریخ سی ام ژوئن معادل با 10 تیرماه معرفی می شود. اما تا قبل از این اتفاق انتظار می رود که معرفی موبایل دیگری به نام M2 Metal اتفاق بیافتد.

طبق اطلاعات منتشر شده قبلی در این باره، این تلفن همراه Meizu M3 Metal نام خواهد داشت که حالا گزارشات این مساله را نقض می کنند. براساس جدیدترین گزارش به دست آمده از چین، اسمارت فون مورد بحث یک بار دیگر با نام M2 Metal توسط TENAA تایید شده که این نام با در نظر داشتن معرفی M1 Metal در سال قبل منطقی تر به نظر می رسد.

بر اساس اطلاعات جدید، این موبایل یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 1920 در 1080 پیکسل دارد و قرار شده که در قالب دو نسخه با رم های 2 و 3 گیگابایت عرضه شود. مدل بهره مند از رم دو گیگابایت 16 گیگابایت حافظه داخلی را در خود خواهد داشت در حالی که نسخه مجهز به رم 3 گیگابایت از 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

امکان ارتقاء حافظه داخلی هر دوی این دستگاه با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی فراهم خواهد بود و می توان آن را تا 128 گیگابایت افزایش داد. انرژی مورد نیاز این موبایل (منظور هر دو نسخه) از طریق یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که البته قابل تعویض هم نیست.

دوربین های اصلی و جلویی این موبایل نیز به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسلی خواهند بود و در مورد سیستم عامل آن هم باید بگوییم که طبق اسناد منتشر شده از سوی TENAA، نسخه 5.1 اندروید موسوم به آبنبات چوبی روی آن بارگذاری شده که به رابط کاربری YunOS یا Flyme UI مزین خواهد شد.

ابعاد این موبایل نیز برابر با 153.6 در 75.6 در 8.3 میلیمتر عنوان شده و وزن آن نیز از 166 گرم تجاوز نمی کند. در هر حال اگر نگاهی به تصاویر منتشر شده بیاندازید در خواهید یافت که دستگاه قرابت خوبی با موبایل های معرفی شده قبلی از سوی این شرکت چینی دارد.

دکمه هوم چندکاربره mBack درست در زیر نمایشگر تعبیه شده و بدنه دستگاه هم طبق انتظارات از جنس فلز است. گفته می شود که این موبایل 25 خردادماه معرفی می شود که البته مِیزو هنوز هم این خبر را تایید نکرده.

Meizu-M2-Metal-TENAA_1 Meizu-M2-Metal-TENAA_2 Meizu-M2-Metal-TENAA_3 Meizu-M2-Metal-TENAA_4 Meizu-M2-Metal-TENAA_5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی