ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جف بزوس احتمال عرضه یک پوشیدنی هوشمند توسط آمازون را مردود ندانست

جف بزوس بنیانگذار و مدیرعامل شرکت آمازون که روز سه شنبه این هفته در کنفرانس Code 2016 حضور یافته بود، اظهار نمود که بزرگترین سایت خرده فروشی دنیا کاملا هم با ایده تولید پوشیدنی های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

جف بزوس بنیانگذار و مدیرعامل شرکت آمازون که روز سه شنبه این هفته در کنفرانس Code 2016 حضور یافته بود، اظهار نمود که بزرگترین سایت خرده فروشی دنیا کاملا هم با ایده تولید پوشیدنی های هوشمند در آینده مخالف نیست. از آقای بزوس سوال شد که آیا این شرکت تا به امروز روی ساخت چنین دستگاه هایی کار کرده یا خیر که او از پاسخگویی به این پرسش خودداری نمود.

وی حوزه پوشیدنی های هوشمند را «بازاری بسیار بزرگ» خواند اما یادآور شد که این بازار باید قبل از آنکه به سوددهی برسد و به صنعتی پررونق بدل شود، به پختگی کامل برسد. بزوس تایید نکرد که آیا این شرکت هم اکنون روی ساخت پوشیدنی خاصی کار می کند یا خیر اما ورود به این بازار را هم به کلی انکار نکرد و این تصور را در ذهن بسیاری به وجود آورد که حرکت بعدی آمازون در حوزه سخت افزار، می تواند ارائه یک مچبند تناسب اندام یا حتی ساعت هوشمند باشد.

آمازون درحال حاضر نخستین و مهم ترین خرده فروش فضای آنلاین به شمار می رود، با این همه، به هیچ وجه با فضای سخت افزار بیگانه نیست و پیشتر از این، محصولات متعددی را ارائه کرده است.

موبایل های ناموفق فایرفون این شرکت نمونه ای از این گجت ها به شمار می روند که به خاطر فروش ناامیدکننده خود و نقدهای منفی منتشر شده از آنها در نشریات، نام آمازون را بر سر زبان ها انداختند.

اما محصولی مانند کیندل و البته نسخه های منشعب متعدد آن تا کنون پرفروش ترین گجت در تاریخ این شرکت بوده است. تبلت 50 دلاری فایر هم که سال قبل معرفی شد در جریان تعطیلات اخیر آمریکا جزو پرفروش ترین گجت های ارائه شده توسط آمازون بود.

البته این غول فضای آنلاین محصولات دیگری را هم عرضه می کند که از آن جمله می توان به اکو (بهره مند از دستیار صوتی الکسا)، Echo Dot و Amazon Tap اشاره کرد که همگی فروش موفقی داشتند اما هنوز هم که هنوز است مانند کیندل نتوانسته اند جای خود را در دل کاربران باز کنند. این شرکت همچنین اوایل امسال Dash Buttons را عرضه کرد و مشخصه مشترک همه این محصولات آن است که به کاربران امکان می دهند اقلام بیشتری را از آمازون خرید نمایند و آنها را به انجام این کار ترغیب کنند.

البته فعلا هیچگونه حرف رسمی در خصوص عرضه قریب القوع پوشیدنی از سوی این شرکت به میان نیامده و باید دید که آمازون چطور می خواهد با ساخت این محصولات کسب و کار آنلاین خود را تقویت نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی