ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل ZTE Nubia Z11 مجهز به اسنپدراگون 820 در وب سایت TENAA رویت شد

بعد از معرفی Nubia Z11 Mini از سوی برند چینی ZTE، بسیاری منتظر هستند تا این کمپانی از پرچمدار و فبلت جدید خود، یعنی Nubia Z11 و Nubia Z11 Max رونمایی کند. چندی پیش بود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

بعد از معرفی Nubia Z11 Mini از سوی برند چینی ZTE، بسیاری منتظر هستند تا این کمپانی از پرچمدار و فبلت جدید خود، یعنی Nubia Z11 و Nubia Z11 Max رونمایی کند. چندی پیش بود که مشخصات این دو موبایل در وب سایت TENAA لو رفت و در کمال تعجب، از پردازنده میان رده اسنپدراگون 623 در آنها استفاده شده بود. اما حالا یکبار دیگر، مشخصات دستگاهی جدید از ZTE در TENAA انتشار یافته که این بار به استفاده از چیپست اسنپدراگون 820 اشاره دارد.

گذشته از چیپست اسنپدراگون 820، سایر مشخصات انتشار یافته از دستگاه جدید، همان سخت افزاری را نمایان می کند که پیش از این در اطلاعات لو رفته از Nubia Z11 مشخص شده بود. بنابر لیست TENAA، این دستگاه به 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2900 میلی آمپر ساعتی مجهز است. بدنه دستگاه هم از جنس فلز بوده و از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p بهره می برد.

برای آن دسته از دوستداران عکاسی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که می تواند هر مخاطبی را راضی نگه دارد. ابعاد این دستگاه هم 151.8x72.3x7.75 میلی متر است و به احتمال فراوان، به صورت پیش فرض با اندروید 6.0 مارشملو و رابط کاربری Nubia به دست مشتریان خواهد رسید.

همان طور که در تصاویر پایین می توان دید، حسگر اثر انگشت در پشت موبایل قرار گرفته، دکمه های فیزیکی به سمت راست آن منتقل شده اند و درگاه سیم کارت هم در سمت چپ به چشم می خورد. هنوز مشخص نیست که Nubia Z11 در نهایت به کدام چیپست کوالکام مجهز خواهد بود و حتی این احتمال وجود دارد که ZTE، دو مدل میان رده و پرچمدار از این اسمارت فون را معرفی نماید. خوشبختانه تا معرفی موبایل های جدید ZTE زمان زیادی باقی نمانده و بالاخره پاسخ این سوال مشخص می شود.

ZTE-Nubia-Z11-TENAA-re-list-May-2016_1

ZTE-Nubia-Z11-TENAA-re-list-May-2016_2

ZTE-Nubia-Z11-TENAA-re-list-May-2016_3

ZTE-Nubia-Z11-TENAA-re-list-May-2016_4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

    زد تی ای که همین چند روز پیش axon 7 رو معرفی کرد. حالا چه عجله ایه

مطالب پیشنهادی