ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Google Keep با قابلیت پر کردن خودکار فهرست های خرید بروزرسانی شد

اپلیکیشن یادداشت برداری Google Keep امروز بروزرسانی جدیدی دریافت کرده که امکاناتی مثل پیش نمایش لینک ها، جلوگیری از ثبت آیتم های تکراری و پر کردن خودکار فهرست ها را برای کاربران به ارمغان می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

اپلیکیشن یادداشت برداری Google Keep امروز بروزرسانی جدیدی دریافت کرده که امکاناتی مثل پیش نمایش لینک ها، جلوگیری از ثبت آیتم های تکراری و پر کردن خودکار فهرست ها را برای کاربران به ارمغان می آورد. این آپدیت ضمنا تغییرات کوچکی هم در رابط کاربری اپ به وجود آورده تا بیشتر از همیشه با المان های زبان طراحی متریال تطبیق پیدا کند.

از میان این قابلیت های جدید، شاید پر کردن خودکار فهرست ها جذاب ترین آنها محسوب شود. اگر از گوگل کیپ برای ساخت فهرست خرید استفاده کنید، اپلیکیشن با تشخیص این موضوع هنگام تایپ کلمات آیتم هایی را به شما پیشنهاد می کند که فقط در فروشگاه ها یافت می شوند. مثلا با تایپ کلمه C می تواند آیتم هایی مثل Coffee یا Coca-Cola را به شما پیشنهاد بدهد تا با سرعتی بیشتر به تکمیل فهرست خرید خود بپردازید.

google-lists-update

اما پیش نمایش لینک ها هم قابلیت بسیار خوب دیگریست که به گوگل کیپ اضافه شده. از این پس با کپی/پیست کردن لینک ها در محیط کیپ، پنجره کوچکی زیر آن مشاهده می کنید که موقعیت جغرافیایی لینک روی نقشه را هم برایتان به نمایش خواهد گذاشت.

نمایش آیتم های تکراری هم به کاربران فراموشکار کمک می کند تا آیتم هایی که قبلا در فهرست خرید تیک زده اند را مجددا به فهرست خود نیفزایند. نسخه جدید گوگل کیپ را می توانید همین حالا از پلی استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

    گوگل و شرکت های بزرگ فقط بلدن کارهای کوچیکشون رو بزرگ کنن. این امکانات به نظرتون چیزه جدیده؟

مطالب پیشنهادی