ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انتشار نسخه بتای پیام رسان فیس بوک در ویندوز ۱۰ موبایل
نرم افزار و اپلیکیشن

بالاخره نسخه بتای پیام رسان فیس بوک برای موبایل های پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شد

بالاخره انتظار کاربران ویندوز ۱۰ موبایل نیز به پایان رسید و فیس بوک نسخه بتای اپلیکیشن پیام رسان بسیار محبوب خود را برای این پلتفرم نیز منتشر نمود. گرچه نسخه منتشر شده در حالت بتا ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

بالاخره انتظار کاربران ویندوز ۱۰ موبایل نیز به پایان رسید و فیس بوک نسخه بتای اپلیکیشن پیام رسان بسیار محبوب خود را برای این پلتفرم نیز منتشر نمود. گرچه نسخه منتشر شده در حالت بتا قرار دارد، اما دارای تمام ویژگی های جذاب و محبوب این پیام رسان است.

از جمله این ویژگی های جذاب می توان به ارسال و دریافت فایل های GIF، تم های رنگی متنوع، همگام سازی با دفترچه مخاطبین تلفن، برقراری چت و تماس صوتی و حتی انجام بازی شطرنج (با تایپ عبار @chess) بپردازید.

facebook-beta-mobile-2-768x447 facebook-beta-mobile-1-768x447

متاسفانه شنیده شده که کاربران خارج از آمریکا تا پایان دوره بتا امکان نصب و استفاده از پیام رسان فیس بوک را از طریق فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت نخواهند داشت. البته این مسئله به صورت صریح از طرف فیس بوک اعلام نشده، پس بعید نیست که در برخی دیگر از نقاط دنیا نیز بشود از این پیام رسان محبوب روی موبایل های ویندوزی لذت برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mostafa_Alaie
    Mostafa_Alaie | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

    لطفا مثل نرم افزار های دیگر پلتفرم ها که معرفی می کنید و لینک دانلود میگذارید برای نرم افزار های ویندوز هم لینک استور را قرار دهید.

  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

    :microsoft:
    اینکه نسبت به قبل (دیر یا زود) بیشتر اخبار ویندوز و مایکروسافت رو میزارید واقعا قابل تحسینه ?? ولی یه جوری تیتر میزارید که انگار قبلا فیسبوک مسنجر واس ویندوز فون ۸/۱ نبود ?

مطالب پیشنهادی