ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با ZenPouch آشنا شوید؛ کیس محافظ جدید ایسوس که از هر موبایلی در شرایط خیس محافظت می کند

همانطور که احتمالا از پیش می دانید، برند Zen ایسوس صرفا به موبایل های هوشمند و خانواده ZenFone محدود نمی شود و این کمپانی تا به امروز از تبلت ها (ZenPad)، ساعت های هوشمند (ZenWatch) ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

همانطور که احتمالا از پیش می دانید، برند Zen ایسوس صرفا به موبایل های هوشمند و خانواده ZenFone محدود نمی شود و این کمپانی تا به امروز از تبلت ها (ZenPad)، ساعت های هوشمند (ZenWatch) و حتی پاوربانک (ZenPower) های مختلفی رونمایی کرده است. اما ایسوس به تازگی محصول دیگری در خانواده ذن را نیز معرفی نموده که با نام ZenPouch شناخته می شود؛ کیس محافظی ضدآب که تقریبا برای هر موبایلی می توان از آن استفاده کرد.

این محافظ از جنس نایلون و پلی یورتان ترموپلاستیک بوده استاندارد IPX8 را دریافت کرده است، این بدان معناست که ZenPouch می تواند به مدت نامحدودی از اسمارت فون شما در محیط خیس یا زیر آب محافظت کند؛ با این حال ایسوس پیشنهاد کرده دارندگان ZenPouch، موبایل را به عمق بیشتر از 1 متر نبرند.

بدنه ZenPouch به گونه ای طراحی شده که که همچنان امکان مشاهده و استفاده از نمایشگر را فراهم می آورد و از سوی دیگر، هیچ چیز مانع فیلم برداری و عکس برداری با موبایل نمی شود. گذشته از فضای اختصاص یافته به موبایل، جایی برای کارت های اعتباری و پول نقد نیز وجود دارد و و یک بند هم برای حمل محافظ روی شانه در نظر گرفته شده است. با این تفاسیر، ZenPouch می تواند در شرایط مختلف، مانند قایق سواری یا شنا برای بسیاری از مخاطبان کارآمد باشد.

ZenPouch با تمام اسمارت فون هایی که نمایشگری کوچک تر از 5.5 اینچ داشته باشند سازگار است و حتی موبایل های بزرگی مانند گلکسی نوت 5 سامسونگ و نکسوس 6P را می توان در آن جای داد. این محافظ جدید ایسوس قرار است در دو رنگ مشکلی و زرد عرضه گردد اما هنوز از قیمت آن به صورت رسمی رونمایی نشده است.

Asus-ZenPouch Asus-ZenPouch1 Asus-ZenPouch3 Asus-ZenPouch5 Asus-ZenPouch6 Asus-ZenPouch7 Asus-ZenPouch8 Asus-ZenPouch9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali_Ghofrani
    Ali_Ghofrani | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

    بفرما htc 10 هم ضد آب شد!? :htc:

  • Ali_Ghofrani
    Ali_Ghofrani | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

    بفرما htc 10 هم ضد آب شد!?

  • اسماعیل
    اسماعیل | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

    o.0
    ایناهم دلشون خوشه ها !

مطالب پیشنهادی