ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تاخیر در عرضه کنسول NX نینتندو
ویجیاتو - بازی

تولید انبوه کنسول NX نینتندو به دلیل افزودن قابلیت های واقعیت مجازی به تاخیر افتاده است. [شایعه]

وبسایت Digitimes مدعی شده که مسئولان ارشد کمپانی ژاپنی نینتندو تصمیم گرفته اند برای افزودن قابلیت های واقعیت مجازی به کنسول تازه خود (NX)، تولید انبوه آن را با چند ماه تاخیر آغاز کنند. بر این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

وبسایت Digitimes مدعی شده که مسئولان ارشد کمپانی ژاپنی نینتندو تصمیم گرفته اند برای افزودن قابلیت های واقعیت مجازی به کنسول تازه خود (NX)، تولید انبوه آن را با چند ماه تاخیر آغاز کنند.

بر این اساس، اولین سری از این محصولات در اوایل سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهند شد، در حالی که پیش از این قرار بود شاهد آغاز فروش آنها در میانه های امسال باشیم. منبع خبر Digitimes البته اشاره ای به جزئیات این «قابلیت های واقعیت مجازی» نکرده و تنها گفته این اقدام در راستای بهره گیری نینتندو از موج جدید تولید و عرضه بازی ها و ابزارهای واقعیت مجازی انجام می گیرد.

علاوه بر این، گفته شده که شرکت ژاپنی تخمین های خود از فروش محصول اش در سال اول عرضه را از ۲۰ میلیون، به حدود ۹.۵ تا ۱۰ میلیون واحد کاهش داده است.

در راستای شنیده های قبلی، منبع خبر Digitimes نیز تایید می کند که NX هم کنسولی دستی و هم خانگی محسوب می شود. یعنی علاوه بر داشتن کنترلر، از یک نمایشگر ۵ تا ۷ اینچی هم بهره می برد.

از تمام گفته های بالا این طور نتیجه می گیریم که بعید است در خلال نمایشگاه E3 امسال خبر خاصی از کنسول مورد انتظار نینتندو به میان بیاید، اما می توان مطمئن بود که تا پایان سال ۲۰۱۶ بیشتر و بیشتر از  آن خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی