ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تونی فادل از مدیرعاملی نست کناره گرفت

طی اتفاقی غیر منتظره، موسس و مدیرعامل کمپانی نست (Nest)، تونی فادل از سمت خود کناره گرفت و جای خود را به Marwan Fawaz داد. فادل همچنان در ساختار آلفابت باقی خواهد ماند و در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

طی اتفاقی غیر منتظره، موسس و مدیرعامل کمپانی نست (Nest)، تونی فادل از سمت خود کناره گرفت و جای خود را به Marwan Fawaz داد. فادل همچنان در ساختار آلفابت باقی خواهد ماند و در نقش مشاور لری پیج عمل خواهد کرد.

طی این اعلام، فادل گفت که جایگزینی اش سبب می شود تا زمان بیشتری برای انجام کارهای جدیدتر داشته باشد و از سویی دیگر، دانش بالای مهندسی Marwan Fawaz در کنار تجربه رهبری اش، می تواند روز به روز موفقیت های نست را پر رنگ تر کند.

Fawaz به عنوان یک مدیر در شرکت های چارتر و ADT کار کرده و مدتی هم مدیرعامل Motorola Home بود. بنابراین شاید در مجموعه نست، هیچ کس شایسته تر از وی وجود نداشته باشد.

فادل به همراه کارمند سابق اپل، مت راجرز در سال 2010، Nest Labs را راه انداختند و اگرچه در ابتدا تجارتی کوچک داشتند اما در نتیجه به جایی رسیدند که گوگل آن ها را با قیمت 3.2 میلیارد دلار خریداری کرد.

به هر حال، می توان این اقدام را تنظیم چارچوب های مدیریتی درون سازمان بزرگی چون آلفابت خواند و شاید تونی فادل در جایگاه فعلی اش، شخصی موثرتر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی