ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیران هوآوی خبر از ساخت نکسوس های جدید می دهند

کمپانی هوآوی سال گذشته برای اولین بار یک تلفن همراه نکسوسی به نام Nexus 6P تولید کرد که برخلاف انتظارها بسیار مورد استقبال واقع شد. چندی پیش بود که متوجه شدیم اچ تی سی قرار ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۱

کمپانی هوآوی سال گذشته برای اولین بار یک تلفن همراه نکسوسی به نام Nexus 6P تولید کرد که برخلاف انتظارها بسیار مورد استقبال واقع شد. چندی پیش بود که متوجه شدیم اچ تی سی قرار است دو تلفن نکسوسی برای گوگل طی سال پیش رو بسازد و علاوه بر آن، بنچمارک نکسوس 5X با اسنپدراگون 820 هم مشاهده شد.

در کنار تمامی این اخبار، سخنان هوآوی را بگذارید که گفته اند امسال نکسوس جدیدی می سازند. با این تفاسیر، نه تنها ال جی ورژن ارتقا یافته 5X را دارد، بلکه هوآوی هم یک نکسوس دیگر برای امسال داشته و در کنار اچ تی سی، مجموعا طی سال پیش رو شاهد عرضه 4 دستگاه نکسوسی باشیم.

چارلین مونیلال، یکی از مدیران منطقه ای هوآوی در آفریقای جنوبی، طی رونمایی از سه تلفن همراه کاملا مستقیم اشاره کرد که یک بار دیگر، امسال هم نکسوس خواهند ساخت. گوگل معمولا هر سال دو نکسوس عرضه می کند و شاید گفته های این مدیر منطقه ای، به تلاش امسال آن ها برای عرضه در سال آینده اشاره دارد.

از سال 2010 که Nexus One منتشر شد، فقط هشت تلفن از سوی پنج سازنده موبایل به بازار عرضه شد. ال جی در تعداد رکورد شکن است و نکسوس 4، نکسوس 5 و نکسوس 5X را ساخته. سامسونگ با نکسوس اس و گلکسی نکسوس در رتبه بعدی است و موتورولا با نکسوس 6، اچ تی سی با نکسوس وان و هوآوی با نکسوس 6P در رتبه بعد قرار دارند.

به نظر شما نقشه راه امسال نکسوس ها چگونه خواهد بود؟ دو اسمارت فون امسال توسط چه کسی ساخته خواهد شد و آیا شانسی هست که امسال بیش از دو نکسوس در بازار ببینیم؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • بابک
    بابک | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

    بیصبرانه منتظر دیدن نکسوس بعدی هوآوی ام .

  • محسن
    محسن | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

    با سلام درسته از برند هواوي خوشم نمياد و در شركت هواوي كار ميكند ولي از نكسوز 810 هواوي 6pخوشم مياد ميخواستم يك نكسوز هواوي بردارم ولي صبر ميكنم نكسوز 6p 2016 با اسنب دراكون 820 بياد اون بهتره

مطالب پیشنهادی