ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در حاشیه مراسم معرفی P9 هوآوی در ایران ؛ مراقب گارانتی های تقلبی باشید

در حالی که بیش از یک ماه از معرفی جهانی P9 می گذرد، دفتر هوآوی در ایران سرانجام با برگزاری مراسمی در هتل اسپیناس پالاس تهران، رسما ورود جدیدترین پرچمدار خود به کشورمان را اعلام ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۱:۴۴

در حالی که بیش از یک ماه از معرفی جهانی P9 می گذرد، دفتر هوآوی در ایران سرانجام با برگزاری مراسمی در هتل اسپیناس پالاس تهران، رسما ورود جدیدترین پرچمدار خود به کشورمان را اعلام کرد. با توجه به اینکه پیش از این بررسی تخصصی P9 را در دیجیاتو منتشر کردیم، دیگر به سراغ موضوعات فنی مطرح شده در این کنفرانس نمی رویم و در عوض خلاصه ای از گپ و گفتمان با مدیر مارکتینگ هوآوی در ایران را در اختیارتان قرار می دهیم.

بنامین دارمی در دقایقی که با دیجیاتو هم کلام شد، عنوان کرد که شرکتش برای P9 تا ۳ ماه گارانتی بیشتری را در مقایسه با دیگر محصولات هوآوی در نظر گرفته است، چرا که چینی ها به کیفیت پرچمداراشان اطمینان کامل دارند و قصد دارند با این تصمیم، حس در اختیار داشتن یک محصول مطمئن را به کاربرانشان نیز منتقل نمایند.

دارمی در سخنان خود همچنین تاکید کرد که گارانتی این محصول به صورت در-به-در صورت خواهد پذیرفت. بدین معنا که در صورت بروز مشکلی برای دستگاه، کاربران باید با مرکز تماس هوآوی ارتباط برقرار نمایند تا نماینده به منزل آن ها مراجعه کرده و دستگاه معیوب را دریافت نماید. شرکت پس از مرتفع کردن مشکل، دستگاه را مجدد به درب منزل کاربر ارسال خواهد نمود. این طرح در حال حاضر به صورت آزمایشی فقط در شهران تهران اجرا می شود و هوآوی امیدوار است تا در آینده بتواند آن را در دیگر شهرهای ایران نیز ارائه دهد.

هوآوی مرکز تماس مذکور را به تازگی راه اندازی نموده است و قصد دارد تا با استفاده از آن ارتباط بهتری را با کاربران برقرار نماید. بر همین اساس در صورتی که کاربران در رابطه با محصولات هوآوی با مشکلی مواجه شدند و یا سؤال خاصی ذهنشان را درگیر کرده بود، می توانند در هر ساعتی از شبانه روز با این سامانه تماس برقرار نمایند.

photo_2016-06-05_21-36-35

 

مدیر مارکتینگ هوآوی در ایران البته بر روی این نکته تاکید می کند که هدف اصلی سامانه مذکور، جلوگیری از اشاعه گارانتی های تقلبی است. به گفته دارمی، اخیرا در بازار مشاهده شده است که بعضی از فروشندگان بر روی موبایل های قاچاق، برچسب تقلبی گارانتی هوآوی را می چسبانند و بدین شکل مشتری را فریب می دهند.

هوآوی برای مقابله با این اتفاق، شرایطی را فراهم کرده است که از طریق آن کاربران می توانند در حین خرید، شماره IMEI دستگاه را برای سامانه هوآوی پیامک نموده و از اصل بودن گارانتی اطمینان حاصل نمایند. دارمی توصیه می کند که حتما پیش از خرید، فرآیند استعلام از این سامانه توسط کاربران صورت پذیرد.

شماره مرکز تماس هوآوی: ۰۲۱۴۲۰۰۰

شماره پیامک جهت استعلام گارانتی: ۱۰۰۰۴۲۰۰۰

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

    تا وقتی آت و آشغال میساخت،تجارتش با ما مشکلب نداشت و خروار خروار گوشی میاورد و میفروخت،الان که تازه داره به حد نصاب خوبی میرسه و قابل مقایسه شده با بزرگان،دارن منعش میکنن از تجارت با ما.این آمریکا ول کن این مملکت ما نیست

  • اسدی
    اسدی | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

    اتفاقا امروز خبرش رو میخوندم،فقط کم مونده بگه غلط کردم
    دیگه چی میخواست بگه؟

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

    این جور که بوش میاد هواوی برای رسیدن به اهداف 5 سال آیندش و ورود به بازار آمریکا باید ایران رو ول کنه بره! بای بای! اینم آخرین پله های صعودش تو ایرانه!?

    • مانی قاسمی
      مانی قاسمی | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

      اتفاقا در رابطه با این موضوع هم ازشون سؤال کردیم، ولی ترجیح دادند که جوابی ندهند. البته بازم پیگیر موضوع هستیم.

      • سوتابایت
        سوتابایت | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

        فکر نکنم خروجش از ایران مثل نوکیا یک دفعه و غیرقابل باور باشه در مدت یک سال یک شرکت واسطه رو جایگزین خودش می کنه مثل سامسونگ الان
        ممنون از پیگیری و پوشش قوی

      • nima
        nima | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

        برای چی از ایران میخوان نقل مکان کنن؟

مطالب پیشنهادی