ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

خالق مورتال کمبت از بازی جدید خود رونمایی می کند

Ed Boon، خالق افسانه ای مورتال کمبت و کارگردان خلاق استودیو NeverRealm، اخیرا در توییتر خود اقدام به نشر تصاویر و نوشته هایی کرده که نشان از آماده سازی برای نمایش بازی جدید خود را ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

Ed Boon، خالق افسانه ای مورتال کمبت و کارگردان خلاق استودیو NeverRealm، اخیرا در توییتر خود اقدام به نشر تصاویر و نوشته هایی کرده که نشان از آماده سازی برای نمایش بازی جدید خود را دارد. وی تصویری از عدد 2 یونانی که در بالا می بینید را مرتبا توییت کرده و به سوالاتی پاسخ می دهد.

با توجه به اینکه اخیرا سامسونگ ورژنی از گلکسی اس 7 را با طراحی Injustice: Gods Among Us به بازار فرستاد، بسیاری بر این باور هستند که اد بون به زودی از نسخه دوم این بازی رونمایی می کند و عدد یونانی 2 نیز به همین معنا است.

جدای از آن، به گفته خود اد بون، این شکل می تواند به مفهوم 11 هم باشد چون مورتال کمبت بعدی، نسخه یازدهم خواهد بود و بون دقیقا به این مسئله اشاره کرده است.

شاید هم هر دو، اینطور فکر نمی کنید؟ در هر صورت چند روز به E3 بیشتر باقی نمانده و موج اخبار و شایعات به گوش می رسد. از Red Dead جدید و گفته های مدیرعامل Take-Two گرفته تا واچ داگز 2 و دیگر بازی های بزرگ.

روزهای بزرگ و جذابی در پیش روی مان است و برای کسب اطلاعات کامل در این مورد، تگ E3 2016 را دنبال کنید. دیجیاتو از ابتدا تا انتهای نمایشگاه را به طور کامل پوشش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • SepehrBk
    SepehrBk | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

    به احتمال زیاد اینجاستس ۲ باشه. چون بون تو توییتر یه نظرسنجی گذاشته بود که از بین کامبت پک ۳، مورتال کامبت ۱۱ و یه دنباله برای شائولین مانکس کدومو می خواین که خیلیا به کامبت پک ۳ رای داده بودن. شخصا دلم می خواست یه بازی دیگه عین شائولین مانکس داشته باشیم.

مطالب پیشنهادی