ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از دستورات صوتی به مایکروسافت بند ۲ در اندروید اضافه شد

در سال های اخیر مایکروسافت سرویس ها و محصولات خود را به خوبی در سایر پلتفرم های نرم افزاری قابل دسترس نموده و بر همین اساس، حالا کاربران اندورید می توانند به بهترین شکل از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

در سال های اخیر مایکروسافت سرویس ها و محصولات خود را به خوبی در سایر پلتفرم های نرم افزاری قابل دسترس نموده و بر همین اساس، حالا کاربران اندورید می توانند به بهترین شکل از «مایکروسافت بند ۲» بهره گیرند. تا کنون ولی استفاده از دستورات صوتی و تفهیم آنها به این گجت پوشیدنی برای افرادی که از پلتفرمی غیر از ویندوز موبایل با دستبند سلامتی مایکروسافت بهره می گرفتند، مقدور نبود.

اکنون اگر صاحب یک موبایل اندرویدی در کنار مایکروسافت بند ۲ هستید، کافیست نسخه جدید اپلیکیشن Microsoft Health را دریافت کرده تا کورتانا را نیز در اختیار داشته و بتوانید به شکل صوتی به تعامل با این گجت پوشیدنی بپردازید.

در این میان البته لازم به اشاره است که کاربران موبایل های ویندوزی، مدت هاست که از کورتانا در دستبند سلامتی خود بهره می گیرند و می توانند به صورت صوتی با این گجت و دستیار مجازی آن تعامل داشته باشند.

پس از بروز رسانی Microsoft Health، موبایل اندرویدی شما به شکلی بهتر با مایکروسافت بند ۲ هماهنگ گشته و بر همین اساس قادر می گردید دستورات صوتی خود را به این پوشیدنی تفهیم کنید. البته لازم به اشاره است که برای انجام موفقیت آمیز این کار، لازم است که دستیار مجازی کورتانا را هم روی موبایل اندرویدی تان نصب داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی