ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین دوگانه آیفون ۷ اپل
تکنولوژی

اشاره غیر مستقیم برادکام به حجم بالای سفارشات اپل برای قطعات آیفون ۷

شرکت برادکام که تامین کننده برخی چیپ های مرتبط با اتصالات بی سیم در آیفون های اپل است، به تازگی پیش بینی نموده که در دوره سه ماهه جاری با بیست درصد رشد فروش مواجه خواهد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

شرکت برادکام که تامین کننده برخی چیپ های مرتبط با اتصالات بی سیم در آیفون های اپل است، به تازگی پیش بینی نموده که در دوره سه ماهه جاری با بیست درصد رشد فروش مواجه خواهد شد و علت این مسئله را نیز آماده شدن "یک شرکت" برای معرفی موبایلی جدید عنوان نموده است.

«هاک تن» (Hock Tan) مدیر عامل Broadcom در نشست خبری اخیر این شرکت گفت: «بیشتر این رشد به دلیل افزایش سفارشات یک شرکت است. این کمپانی آماده می شود تا نسل جدید موبایل خود را عرضه کند.»

وی اشاره کرد که در سه ماهه منتهی به ۳۱ جولای، افزایش درآمدی حدود ۲۰ درصد را برای کمپانی خود متصور شده است.

برادکام توسعه دهنده چیپ Wi-Fi و برخی دیگر از تکنولوژی های بی سیم در آیفون است و به نظر می رسد پیش بینی از افزایش درآمدها، ناشی از سفارشات بالای اپل و انتظار این شرکت برای فروش آیفون های بیشتر بوده است.

این پیش بینی همچنین خبر از آن دارد که اپل اکنون خود را آماده می کند تا عرضه آیفون ۷ را در سپتامبر سال میلادی جاری آغاز کند. در حال حاضر گزارشات منابع مختلف حکایت از آن دارند که آیفون ۷، یک بروز رسانی جزیی در قیاس با آیفون 6s خواهد بود.

با این حال در روز گذشته خبر رسید که تعداد زیادی از کاربران این تلفن هوشمند در انتظار بروز رسانی موبایل خود با آیفون ۷ هستند و بر همین اساس فروش اسمارت فون یاد شده یک بار دیگر با رکوردشکنی همراه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی