ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی و چالش تازه اش در آمریکا، به خاطر صادرات به ایران و چند کشور دیگر

اخیراً هوآوی اعلام کرده که قصد دارد دو رقیب اصلی اش یعنی سامسونگ و اپل را ظرف پنج سال آینده پشت سر بگذارد و به این ترتیب به شرکت شماره ی یک تولید کننده ی موبایل های هوشمند ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

اخیراً هوآوی اعلام کرده که قصد دارد دو رقیب اصلی اش یعنی سامسونگ و اپل را ظرف پنج سال آینده پشت سر بگذارد و به این ترتیب به شرکت شماره ی یک تولید کننده ی موبایل های هوشمند در جهان تبدیل شود. بلندپروازی های هوآوی بر اساس عوامل گوناگون می تواند محتمل باشد که یکی از آنها، پیروزی در بازار آمریکاست. اما به نظر می رسد هوآوی برای تبدیل شدن به نامی شناخته شده در بازار آمریکا با موانعی مواجه باشد.

وزارت بازرگانی ایالات متحده ی آمریکا اخیراً از این تولید کننده ی چینی تلفن های هوشمند خواسته است تمام اطلاعات مربوط به صادرات احتمالی فناوری های آمریکایی به کوبا، ایران، کره‌ی شمالی، سودان و سوریه را در اختیار دولت آمریکا قرار دهد.

وزارت بازرگانی آمریکا بررسی تخلفات صادراتی احتمالی هوآوی از طریق شرکت های واسطه را نیز در دستور کار خود دارد. هوآوی به طور رسمی به انجام کار اشتباهی متهم نشده، اما این بررسی، توجه ها را به شدت روی این تولید کننده ی تلفن های همراه مستقر در شنژن متمرکز کرده است تا مبادا قوانین کنترلی آمریکا در زمینه ی صادرات را نقض کرده باشد.

پائول هاسول از مؤسسه ی حقوقی بین المللی پینسنت ماسونز اعتقاد دارد این می تواند دورانی حیاتی برای هوآوی باشد. او می گوید: «به نظر می رسد این فراخوان رسمی، قدم اول برای اقداماتی جدی تر از سوی ایالات متحده ی آمریکا و آخرین شانس هوآوی برای اعتراف به هر گونه کار اشتباه احتمالی پیش از عملی شدن اقدامات مذکور باشد». او ادامه می دهد: «لازم است هوآوی سریع و قاطعانه نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد».

گفتنی است بر اساس بیانیه ی خود شرکت هوآوی در این زمینه، این شرکت موظف است در چارچوب قوانین و مقررات بازاری که در آن به کسب و کار می پردازد فعالیت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • pars
    pars | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

    هواوی عالیه و فروشش هم تو ایران زیاده و تو جهان هم بر خلاف اپل و سامسونگ ، در 3 ماه اول 2016 رشد 60درصدی داشته و سهم سوم دنیا رو داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی