ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اجرای اپلیکیشن های اندرویدی روی کروم بوک [تماشا کنید]

در جریان کنفرانس گوگل I/O 2016 غول جستجو به حاضران در سال و میلیون ها نفر از کاربران مشتاقی که آن رویداد را دنبال می کردند اعلام نمود که در آینده، پشتیبانی از اپلیکیشن های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

در جریان کنفرانس گوگل I/O 2016 غول جستجو به حاضران در سال و میلیون ها نفر از کاربران مشتاقی که آن رویداد را دنبال می کردند اعلام نمود که در آینده، پشتیبانی از اپلیکیشن های اندرویدی به سیستم عامل کروم اضافه خواهد شد اما در مورد اینکه چنین اتفاقی چطور رخ خواهد داد، حرفی به میان نیاورد.

اگر علاقمند هستید که در این باره بدانید، نیازی به سفر کردن به مانتین ویو نیست، چراکه این شرکت اخیرا ویدئویی از سخنرانی یکی از توسعه دهندگان در این رویداد را منتشر کرده که نشان می دهد پلی استور و اپلیکیشن های اندرویدی چطور روی کروم بوک اجرا می شوند.

خبر خوشحال کننده اینکه پشتیبانی آفلاین نیز برای کاربران انواع کروم بوک فراهم گردیده و در نتیجه در جریان سفرهای هوایی طولانی که امکان دسترسی به اینترنت در آنها وجود ندارد، می توان از این سرویس استفاده نمود. نکته دیگر اینکه طبق دموی ارائه شده در کنفرانس توسعه دهندگان، اپلیکیشن ها و بازی ها به شکلی بی نقص روی کروم بوک ها اجرا خواهند شد.

البته این دمو در شرایط ایده آل ارائه گردید، بنابراین بهتر است که فعلا ازهر نوع نتیجه گیری و اعلام نظر در این باره خودداری گردد. متاسفانه نکته مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که اپلیکیشن های اندرویدی روی کروم بوک های ضعیف و قدیمی زیاد هم خوب اجرا نمی شوند و این مساله به خصوص زمانی خود را نشان می دهد که دستگاه فاق نمایشگر تاچ باشد و نتواند تجربه ای مشابه به تلفن های همراه را در حین اجرای این اپلیکیشن ها از خود نشان دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza
    Reza | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

    شما که لینکو نمیزارید تا مردم برن از سایت تماشا کنن لااقل لینک مربوط به مطلب رو بزارید نه لینک مستقیم آپارات

مطالب پیشنهادی