ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیفیت فیلمبرداری Xiaomi Mi Drone
تکنولوژی

انتشار اولین ویدیو گرفته شده توسط پهپاد Mi Drone شیائومی [تماشا کنید]

اواخر ماه گذشته میلادی بود که کمپانی چینی شیائومی بعد از درز شایعات بسیار بالاخره از اولین پهپاد خود با نام Mi Drone رونمایی کرد. بسیاری منتظر بودند تا قدرت پرواز و البته کیفیت تصویربرداری این پهپاد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

اواخر ماه گذشته میلادی بود که کمپانی چینی شیائومی بعد از درز شایعات بسیار بالاخره از اولین پهپاد خود با نام Mi Drone رونمایی کرد. بسیاری منتظر بودند تا قدرت پرواز و البته کیفیت تصویربرداری این پهپاد زیبا را ببینند. حالا بعد از گذشت چند هفته بالاخره اولین تصاویر هوایی گرفته شده توسط Mi Drone در فضای اینترنت منتشر شده است.

البته باید در نظر داشت که این ویدیو رسمی نیست و شرکت سازنده هنوز انتساب آن به پهپاد جدید خود را تایید نکرده است. با این حال، علیرغم آن که رزولوشن ویدیو مذکور برای آپلود در اینترنت تا 720p پایین آورده شده، اما باز هم از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. باید یادآور شویم که شیائومی پهپاد خود را در دو مدل با کیفیت فیلمبرداری 1080p و 4K به بازار عرضه می کند. مدل ارزان تر 381 و مدل حرفه ای تر 457 دلار قیمت گذاری شده اند.

دوربین Mi Drone بر روی یک پایه نگهدارنده سه محوره مخصوص سوار شده تا لرزش های تصویر را به حداقل برساند. ویدیوی منتشر شده نیز کارایی این مکانیزم را اثبات می کند. طبق ادعای شیائومی، نگهدارنده مذکور می تواند در هر ثانیه تا 2 هزار لرزش را خنثی نماید.

پهپاد شیائومی مجهز به حالت اتوماتیک برای بلند شدن از زمین، فرود و بازگشت به موقعیت اولیه است و ریموت کنترل مخصوص آن قابلیت جفت شدن با تلفن هوشمند کاربر خود را دارد. ضمن این که خود این گجت نیز به سیستم GPS تجهیز شده و می تواند به صورت لحظه ای موقعیت جغرافیایی خود را تعیین کند.

طبق گفته سازنده، باتری 5100 میلی آمپر ساعتی Mi Drone می تواند تا 27 دقیقه پرواز را تضمین نماید. دوربین مدل فول اچ دی 16 مگاپیکسلی و دوربین مدل 4K دیوایس مورد بحث نیز 12 مگاپیکسلی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

    حوصلم سر رفت با این ویدیو. فکر میکردم در حال حرکت باشه و کمی ویدیوی با تحرک تری باشه...

  • mr.mr
    mr.mr | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

    اسکل کردید؟؟؟؟؟
    الان دقیقا چی رو تماشا کنیم؟؟؟؟؟

    • iPooya
      iPooya | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

      الان که من میبینم ویدیو هست واللا اون موقع نمیدونم

مطالب پیشنهادی