ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

لنوو یک اپ دوربین به نام Moto Camera را برای موبایل های موتورولا منتشر کرد

موتورولا طی سال های اخیر، موبایل های هوشمند فوق العاده ای روانه بازار کرده که به خاطر کیفیت ساخت بالا و تجربه اندروید خالص همواره محبوب کاربران بوده اند. اما بسیاری از گجت های این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

موتورولا طی سال های اخیر، موبایل های هوشمند فوق العاده ای روانه بازار کرده که به خاطر کیفیت ساخت بالا و تجربه اندروید خالص همواره محبوب کاربران بوده اند. اما بسیاری از گجت های این کمپانی از منظر دوربین عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش نمی گذارند. شاید عمده این مشکل به عدم وجود یک اپلیکیشن دوربین خوب برای گجت های این کمپانی باز می گردد.

لنوو، شرکت مادر Motorola Mobility با آگاهی از این موضوع، به تازگی اپلیکیشنی تحت عنوان Moto Camera را روانه پلی استور کرده تا ضعف های اپلیکیشن پیش فرض دوربین موبایل های هوشمند موتورولا را بپوشاند.

دکمه شاتر، فلش، HDR و گزینه تایمر از قابلیت های Moto Camera بوده که حالا آسان تر از گذشته در دسترس کاربران موبایل های موتورولا هستند و تعامل با Google Photos، امکان پشتیبان گیری بدون وقفه از تصاویر را برای آنها فراهم می کند. یک گزینه اسکن هم در اپ وجود دارد که امکان تشخیص و ذخیره کدهای QR و کارت های ویزیت را برای کاربران فراهم کرده.

Moto Camera فیلمبرداری صحنه آهسته و عکاسی پانوراما را هم در قابلیت هایش گنجانده و به گفته لنوو، می تواند به طور خودکار شرایط نوری و حرکت در تصویر را طوری تنظیم کند که تصاویر خروجی با سرعتی بالا ثبت شده و در عین حال بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشند.

اما مهم ترین قابلیت Moto Camera، حالت حرفه ای عکاسی آن است که امکان دسترسی به تنظیمات دستی را برایتان فراهم می کند. از جمله این تنظیمات می توان به تعیین دستی اکسپوژر، ISO، روشنایی و تنظیمات دیگری اشاره کرد که در دستگاه های سری Vibe لنوو پیش تر آنها را دیده بودیم.

با وجود این امکانات بسیار خوب، متأسفانه تنها گجت هایی از موتورولا از این اپلیکیشن پشتیبانی می کنند که در سال 2016 تولید شده باشند که از جمله آنها می توان به لاین آپ Moto G4 اشاره کرد. اپلیکیشن Moto Camera را می توانید به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

Moto Camera

Moto Camera

سازنده: .Motorola Mobility LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 19 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی