ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حضور ستارگان باشگاه بارسلونا در آگهی موبایل Oppo R9 [تماشا کنید]

شرکت چینی اوپو در ماه مارس از تلفن های هوشمند R9 و R9 Plus پرده برداشت اما در این میان، نسخه ای خاص و محدود از R9 را برای کاربرانی که طرفدار باشگاه فوتبال بارسلونا هستند نیز توسعه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

شرکت چینی اوپو در ماه مارس از تلفن های هوشمند R9 و R9 Plus پرده برداشت اما در این میان، نسخه ای خاص و محدود از R9 را برای کاربرانی که طرفدار باشگاه فوتبال بارسلونا هستند نیز توسعه داد. البته R9 در برخی بازارها با نام F1 نیز شناخته می شود.

همانگونه که ذکر شد، شرکت چینی در ماه گذشته از این نسخه ویژه پرده برداشت و حالا اولین آگهی مرتبط با آن را با حضور برخی ستارگان باشگاه بارسلونا نظیر مسی، نیمار، ماسکرانو و راکیتیچ منتشر کرده است.

در این ویدیو برخی ویژگی های دستگاه مورد اشاره از سوی بازیکنان این باشگاه محبوب به نمایش کشیده می شود؛ قابلیت هایی که شامل شارژ سریع با تکنولوژی خانگی اوپو موسوم به VOOC و همچنین کیفیت شفاف مکالمه در این دستگاه می شوند.

تلفن هوشمند اوپو R9 یا F1 نسخه بارسلونا، از نظر سخت افزاری تفاوتی با نمونه اصلی این دستگاه ندارد و تنها به صورت نرم افزاری تغییراتی در آن داده شده و می توان رابط کاربری مرتبط با این باشگاه ورزشی را در آن یافت.

محصول مورد اشاره داری نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن Full HD است در حالی که چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را نیز می توان در آن یافت. این موبایل همچنین از چیپست مجتمع Helio P10 بهره می برد که توسط شرکت مدیاتک ساخته شده است. در ادامه می توانید ویدیوی مورد بحث را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amin
    amin | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

    ویدیوش رو خوردین احتمالا آیا؟؟؟؟

  • پوریا
    پوریا | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

    دیجیاتو جان،یک مدتیه که لینک ویدیو تو برنامه دیجیاتو دیده نمیشه کلا،مشکل از گوشیمه یا نرم افزار/سایت مشکل پیدا کرده?

    • امیر مستکین
      امیر مستکین | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

      این مشکل از اپلیکیشن هست و به زودی بر طرف میشه. لطفاً تا اون زمان ویدیوها رو در خود وب سایت مشاهده کنید.

مطالب پیشنهادی