ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از Galaxy J3 Pro پرده برداشت؛ موبایلی اقتصادی با سخت افزاری قابل قبول

امروز سامسونگ از طریق وب سایت خود، تلفن هوشمند «Galaxy J3 Pro» را برای کاربران چینی معرفی کرد. محصول مورد اشاره در ابتدای کار از طریق اپراتور «China Telecom» عرضه خواهد شد و گمان می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

امروز سامسونگ از طریق وب سایت خود، تلفن هوشمند «Galaxy J3 Pro» را برای کاربران چینی معرفی کرد. محصول مورد اشاره در ابتدای کار از طریق اپراتور «China Telecom» عرضه خواهد شد و گمان می رود که در هفته های آینده، شرکت کره ای آن را وارد بازارهای مناطق دیگر نیز بکند.

Galaxy J3 Pro یک موبایل اقتصادی با امکاناتی در همین سطح است. نمایشگر آن اندازه ای برابر با ۵ اینچ دارد و به رزولوشن HD مجهز شده. البته نکته مثبت، بهره گیری از تکنولوژی Super AMOLED در نمایشگر این دستگاه است، چرا که سامسونگ معمولا در موبایل های ارزان قیمت خود از این فناوری استفاده نمی کرد.

چیپست مجتمعی که در Galaxy J3 Pro به کار رفته، اسنپدراگون ۴۱۰ از کوالکام است که به پردازنده ای هشت هسته ای و ۶۴ بیتی در کنار پردازشگر گرافیکی آدرنو ۳۰۶ مجهز شده. در کنار این چیپست، سامسونگ دو گیگابایت رم برای محصول مورد بحث در نظر گرفته و از طرفی، حافظه داخلی آن را نیز ۱۶ گیگابایتی و از نوع قابل افزایش توسط کارت های حافظه انتخاب کرده است.

دو دوربین به کار رفته در Galaxy J3 Pro، دارای سنسورهای ۸ و ۵ مگاپیکسلی هستند و البته می توان اندرویدی که در سال ۲۰۱۴ از سوی گوگل معرفی شده را نیز در محصول جدید سامسونگ یافت. کره ای ها این تلفن هوشمند را با اندروید ۵.۱ روانه بازار خواهند کرد که البته به رابط کاربری تاچ ویز مزین شده است.

از دیگر مشخصات قابل ذکر در این گجت کره ای، می توان به باتری ۲۶۵۰ میلی آمپری در کنار پشتیبانی اش از نسل چهارم شبکه های مخابراتی اشاره کرد.

سامسونگ قیمت ۹۹۰ یوان معادل ۱۵۰ دلار را برای Galaxy J3 Pro برگزیده و همانگونه که ذکر شد، این موبایل اکنون در کشور چین معرفی گشته و در روز های آتی به فروش می رسد. اما سابقه سامسونگ نشان می دهد که کمتر دستگاهی را صرفا برای یک منطقه خاص طراحی می کند و در همین راستا، باید در ماه آینده انتظار حضورش در سایر نقاط جهان را نیز کشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • amirataee@mail.com
    amirataee@mail.com | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

    اسنپ چهارصد و ده چهار هسته ایه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی