ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مدیرعامل بوگاتی پشت فرمان شیرون [تماشا کنید]

خیلی ها اگر شانس آن را پیدا می کردند که در مسیر مسابقه Nürburgring در آلمان اتومبیلرانی کنند و برای این منظور هم می توانستند یک اتومبیل را انتخاب کنند، به سراغ خودروی شیرون (یا کایرون) ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

خیلی ها اگر شانس آن را پیدا می کردند که در مسیر مسابقه Nürburgring در آلمان اتومبیلرانی کنند و برای این منظور هم می توانستند یک اتومبیل را انتخاب کنند، به سراغ خودروی شیرون (یا کایرون) جایگزین ویرون می رفتند که با ظاهر خشن و عصبانی اش مدتی است از سوی بوگاتی رونمایی شده.

این ابر ماشین 2.6 میلیون دلاری تازه ترین و آخرین تلاش کمپانی خودروساز آلمانی (در اصل فرانسوی) است برای آنکه عنوان سازنده «سریع ترین ماشین تولیدی دنیا» را از آن خود نماید اما آنطور که مشخص شده رکوردزنی شیرون تا سال 2018 اتفاق نخواهد افتاد.

اما تا آن زمان، شاید سواری با این ماشین آن هم در حالی که Wolfgang Dürheimer مدیرعامل شرکت سازنده اش روی صندلی راننده نشسته چندان هم ایده بدی نباشد و شمایی کلی از فرمان پذیری خودرو را پیش رویمان قرار دهد.

همین مسیر کوتاه حرکت با خودروی شیرون نشان داد که شتاب و سرعت، قدرت موتور (1500 اسب بخار که توسط موتور توربوی چهارگانه  W-16 آن تولید می شود) و حتی امکانات سرگرمی آن از جمله سیستم صوتی داخل ماشین در حد عالی قرار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • babak
    babak | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

    پرایدیه واسه خودش!

  • kasra_sh
    kasra_sh | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

    میگما ??? ۹ مین باک خالی میکنه؟؟ وای چه ماشین تشنه ای

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی