ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Tictures؛ مجموعه ای جذاب از اموجی های ساخته شده با حروف و عدد

اگر احساس می کنید که اموجی های پیش فرض اپ های پیام رسان برایتان تکراری شده اند و دوست دارید که متفاوت تر از دیگران احساسات تان را بروز دهید، اپلیکیشن Tictures همان چیزی است که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

اگر احساس می کنید که اموجی های پیش فرض اپ های پیام رسان برایتان تکراری شده اند و دوست دارید که متفاوت تر از دیگران احساسات تان را بروز دهید، اپلیکیشن Tictures همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

(Tictures (Text+Pictures مجموعه ای جذاب و خلاقانه از اموجی های ساخته شده با متن و عدد را برایتان گردآوری کرده که می توانید از آنها در شبکه های اجتماعی و اپ های پیام رسان استفاده کنید.

اموجی های Tictures در دو دسته طبقه بندی شده اند: یکی Art & Pictures که اموجی های بزرگ با تعداد زیادی کاراکتر هستند و برای اشتراک گذاری در اپ های پیام رسان مناسبند، دسته دیگر هم اموجی های کوچک و چند کاراکتری که موضوعاتی مثل شادی و خشم و ناراحتی و عشق را به تصویر می کشند که به خاطر تعداد کم کاراکتر، برای ارسال به صورت پیامکی مناسب تر هستند.

Tictures 1

هر اموجی را که انتخاب کنید، می توانید آنها را با یک نوشته شخصی سازی کرده و مستقیما از طریق اپ در اپلیکیشن های پیام رسان آنها را به اشتراک بگذارید. متأسفانه تنوع اموجی های Tictures چندان جالب نیست، اما می توانید از همین تعداد محدود برای ساخت نمونه های مشابه ایده بگیرید یا اینکه آنها را در کلیپ بورد کپی کرده و با ویرایش از آنها یک اموجی جدیدتر بسازید.

البته مدت زیادی از عرضه اپلیکیشن Tictures نمی گذرد، به همین خاطرآرشیو اموجی های آن هنوز تکمیل نشده و هر هفته شاهد اضافه شدن چند آیتم جدید به آن هستید. مضاف بر این، به نظر می رسد که تیم توسعه دهنده اپ قصد طراحی یک کیبورد ویژه را هم برای Tictures دارد تا بتوان اموجی ها را سریع تر از روش کپی/پیست در اپ های پیام رسان به کار گرفت.

Tictures فعلا برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و طبق وبسایت توسعه دهنده، نسخه iOS آن هم به زودی از راه می رسد. برای دانلود اپ می توانید به گوگل پلی مراجعه کرده و در صورت مواجه شدن با مشکل در این کار، از این لینک کمکی استفاده نمایید.

Tictures

Tictures

سازنده: Tictures قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

    اتفاقا خود من برنامه نویسی اندروید کار میکنم و تصمیم داشتم یه اپلیکیشن این شکلی بسازم اما به خاطر مشغله کاری و تنبلی هنوز نساختمش! اگر فرصتی پیش بیاد حتما اون رو می سازم...

مطالب پیشنهادی