ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش سقف اعتبار میان دوره مشترکین دائمی همراه اول

به گزارش وبسایت شرکت همراه اول، سقف میاندوره ی برخی از مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول افزایش یافته است. ظاهراً میزان این افزایش بر اساس ارزش شماره ی تلفن همراه، میزان خوش حسابی ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

به گزارش وبسایت شرکت همراه اول، سقف میاندوره ی برخی از مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول افزایش یافته است. ظاهراً میزان این افزایش بر اساس ارزش شماره ی تلفن همراه، میزان خوش حسابی مشترک، مبلغ قبوض پرداختی و مدت زمان حضور در همراه اول متغیر است و پیامک اطلاع رسانی آن صرفاً از طریق سرشماره ی ۹۸۱۰+ برای این بخش از مشترکین ارسال شده است.

مشترکین دائمی همراه اول تا پیش از اجرای این طرح صرفاً بر اساس میزان ودیعه شان از طریق پیامک اخطار قطعی میاندوره دریافت می کردند و در نهایت خطشان به صورت یک طرفه قطع می شد. اما اکنون با افزایش سقف قطعی میاندوره ی این گروه از مشترکین بر حسب شرایط یاد شده از ۲۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان و افزوده شدن به اعتبار ودیعه، می توان انتظار داشت شاهد قطعی های میاندوره ی کمتری در بین همراه اولی ها باشیم. طرح یاد شده به خصوص برای مشترکین دائمی که از سرویس رومینگ بین المللی استفاده می کنند مزیت بزرگی محسوب می شود؛ زیرا عمدتاً این دسته از مشترکین با قطعی میاندوره مواجه می شدند.

همراه اول اظهار داشته است که طرح مذکور به صورت مرحله ای برای سایر مشترکین دائمی این اپراتور نیز به اجرا در خواهد آمد و مشمولین طرح از طریق پیامک از میزان افزایش اعتبار خود مطلع خواهند شد. گفتنی است مشترکینی به برخورداری از این امتیاز علاقه ندارند می توانند عدد ۱۱۷ را به سرشماره ی ۹۸۱۰+ ارسال و یا کد # ۱۱۷*۱۰* را شماره گیری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • aliman
    aliman | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

    مشترک ارزشمند و گرامي ، به منظور رفاه بيشتر شما در استفاده از خدمات گسترده و متنوع همراه اول، ميزان اعتبار قطع ميان دوره شما بدون نياز به پرداخت سپرده جديد، به مبلغ 4667602 ريال افزايش پيدا کرده است. در صورت عدم تمايل به برخورداري از اين امتياز ويژه، عدد 117 را به سرشماره 9810 ارسال و يا سرشماره #117*10* را شماره گيري نماييد. "همراه اول"

  • Mehrdad
    Mehrdad | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

    ترابرد پذیری چی شد؟؟؟؟ همراه اول میترسه تا ورشکست بشه فک کنم واسه همین اجراش نمیکنن

  • emomili
    emomili | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

    اخ خدا خیرشون بده الان یه چند روزیه اینجوری شده راحت شدم. لامصب مال من از بیست تومن بیشتر میشد مسیج میداد حتما باید تصویه حساب بشه

مطالب پیشنهادی