ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با چیپ جدید DisplayLink، تصویر را با یک پورت USB به چهار نمایشگر 4K انتقال دهید

چیپ جدید DL-6950 از DisplayLink به کاربران اجازه می دهد توسط یک اتصال USB، تصویر را به دو مانیتور Ultra HD شصت فریم ارسال کند. حال با استفاده از یک رابط، به سادگی می توانید تعداد مانیتورها را ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

چیپ جدید DL-6950 از DisplayLink به کاربران اجازه می دهد توسط یک اتصال USB، تصویر را به دو مانیتور Ultra HD شصت فریم ارسال کند. حال با استفاده از یک رابط، به سادگی می توانید تعداد مانیتورها را به ۴ عدد رساند.

این چیپ از جایی دارای اهمیت است که اکنون لپ تاپ ها برای اتصال به نمایشگرها، ملزم به داشتن پورت DisplayPort یا HDMI هستند و در این حالت، اگر پردازشگر گرافیکی از رزولوشن 4K پشتیبانی کند می توانند صفحه نمایش دستگاه خود را در یک مانیتور با رزولوشن 4K داشته باشند.

چیپ DL-6950 در یک داک قرار می گیرد و به شما اجازه می دهد توسط پورت USB لپ تاپ، دستگاه خود را به ۲ یا چهار مانیتور 4K متصل کنید.

DisplayLink تا کنون چند راهکار اینچنینی توسعه داده است و به کاربران اجازه داده از طریق پورت USB، دستگاه خود را به نمایشگرها متصل کنند. این شرکت سه سال پیش آداپتوری توسعه داد که اجازه استریم 4K از طریق پورت USB 2.0 و USB 3.0 را می داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

    مطمئناً با جا افتادن بیشتر یو اس بی تایپ سی انجام دادن کارهای مختلف از جمله اتصال به نمایشگرها با این پورت راحت تر انجام میشه.

مطالب پیشنهادی