ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رقابت های کوپا آمریکا و یورو 2016 را از طریق Google Now دنبال کنید

اگر شما طرفدار حقیقی ورزش زیبای فوتبال باشید، مطمئنا به گوگل برای اطلاع از نتایج مسابقات احتیاج نخواهید داشت. اما در غیر این صورت، اگر فقط می خواهید که از عملکرد تیم محبوب تان در مسابقات کوپا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

اگر شما طرفدار حقیقی ورزش زیبای فوتبال باشید، مطمئنا به گوگل برای اطلاع از نتایج مسابقات احتیاج نخواهید داشت. اما در غیر این صورت، اگر فقط می خواهید که از عملکرد تیم محبوب تان در مسابقات کوپا آمریکا و یورو 2016 پیش رو مطلع شوید، کارت های Google Now در این زمینه می توانند به خوبی به کارتان بیایند.

مسابقات فوتبال یورو 2016 دهم ژوئن (معادل 21 خرداد) از جمعه همین هفته و با دیدار افتتاحیه میان تیم های فرانسه رومانی آغاز می شود. 24 تیم در این مسابقات حضور دارند که تا بیستم تیر ماه برای رسیدن به جام قهرمانی اروپا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

از طرف دیگر، رقابت های کوپا آمریکا 2016 نیز برای اولین بار در خارج از قاره آمریکای جنوبی و در ایالات متحده آمریکا هم اکنون در حال برگزاریست. در این رقابت ها 16 تیم حضور دارند که هر یک برای بالا بردن جام قهرمانی در مسابقه فینال که 26 ژوئن ( ۶ تیر ) برگزار می شود به مصاف یکدیگر رفته اند.

فارغ از آنکه کدام یک از رقابت ها را می خواهید دنبال کنید، گوگل ناو به شما اجازه می دهد تا تیم محبوب تان (چه ملی و چه باشگاهی) را از طریق کارت های ویژه این دستیار هوشمند دنبال کنید.

البته این قابلیت برای کاربران ایرانی در دسترس نیست، اما با جستجوی اسم هر تیم می توانید از نتایج بازی ها، زمان برگزاری بازی ها (به وقت ایران)، اخبار مربوطه و جایگاه تیم در جدول رده بندی در یک صفحه مجزا مطلع شوید.

برای شروع استفاده از این قابلیت کافیست گوگل ناو را باز کرده و پس از گفتن Ok Google، نام تیم محبوب تان را به دستیار هوشمند گوگل بگویید یا اینکه آن را در فیلد جستجوی اپلیکیشن بنویسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Nima
    Nima | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

    ما ک نداریم حداقل پستشو نزارید یا آموزش فعالسازیش تو ایرانو بزارید من تو فارم xda دیدم ولی هنوز امتحان نکردم

  • حسین
    حسین | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

    ما که نمیتونیم استفاده کنیم ???
    عجب

  • شاهین
    شاهین | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

    چه فایده
    ما که نمیتونیم از google now استفاده کنیم

مطالب پیشنهادی