ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی موبایل های پرچمدار سامسونگ بعد از دریافت اندروید مارشملو با مشکلاتی جدی مواجه شده اند

روز گذشته یکی از کاربران انجمن Reddit گزارش کرد که موبایل سامسونگ همسرش بعد از دریافت آپدیت اندروید مارشملو قفل شده و امکان دسترسی به محتویات آن وجود ندارد. بعد از آن بود که گزارش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

روز گذشته یکی از کاربران انجمن Reddit گزارش کرد که موبایل سامسونگ همسرش بعد از دریافت آپدیت اندروید مارشملو قفل شده و امکان دسترسی به محتویات آن وجود ندارد. بعد از آن بود که گزارش های دیگر هم از راه رسیدند و بخشی از کاربران گفتند که موبایل های آنها نیز دچار مشکل شده است. تا به این لحظه، ظاهرا موبایل های گلکسی اس 7، گلکسی اس 6، گلکسی نوت 5 و نوت 4 از این مشکل رنج می برند.

در همین راستا وقتی که آپدیت اندروید 6.0 مارشملو در دسترس قرار گرفت، جمعی از کاربران شکایت کردند که موبایل آنها نه تنها اثر انگشت را شناسایی نمی کند، بلکه رمز عبور صحیح را نیز نمی پذیرد و به تبع آن، به هیچ وجه امکان باز کردن قفل دستگاه و دسترسی به محتویات وجود ندارد.

در حال حاضر تنها راه پیشنهاد شده برای باز کردن قفل دستگاه این است که کاربران به وب سایت findmymobile.samsung.com مراجعه کرده و بعد از ورود به اکانت مربوط به اسمارت فون، قفل دستگاه را از راه دور باز کنند.

اگرچه این مشکل تنها دامن گیر تعداد محدودی از کاربران شده اما برای جلوگیری از چنین اتفاقی بهتر است پیش از آپدیت دستگاه به مارشملو، تمام تدابیر امنیتی آن غیرفعال شوند. هنوز مشخص نشده که دلیل بروز این مسئله چه بوده و چرا تنها بخشی از کاربران را تحت تاثیر قرار داده، اما می توان امیدوار بود که سامسونگ بزودی آن را حل کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • حامد
    حامد | ۱ تیر ۱۳۹۵

    گوشی من نوت 4 هست و به اندروید 6 اپدیت کردم و هیچ مشکلی ندارم

  • مهر
    مهر | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

    والا من که اس۶ دارم اندروییدم ۶۰۱ هست واصلا همچین مشکلایی ندارم
    تازه روون تر و سریعتر شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی