ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

انتشار بازی انحصاری Horizon: Zero Dawn تا سال 2017 به تعویق افتاد [تماشا کنید]

بنابر اعلام مشترک و رسمی کمپانی سونی و استودیوی Guerilla Games، عرضه بازی انحصاری Horizon: Zero Dawn برای کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 به تعویق افتاده و حالا باید در تاریخ 1 مارس 2017 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

بنابر اعلام مشترک و رسمی کمپانی سونی و استودیوی Guerilla Games، عرضه بازی انحصاری Horizon: Zero Dawn برای کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 به تعویق افتاده و حالا باید در تاریخ 1 مارس 2017 (برابر با 11 اسفند) منتظر انتشار آن بود.

«هرمان هولست» (Herman Hulst) یکی از سخنگویان گوریلا گیمز در بیانیه ای گفته:

این برایمان تصمیمی ساده نبود. می دانیم که بسیاری از شما از زمان معرفی بازی، منتظر بوده اید تا آن را تجربه کنید. با این حال ما می خواهیم مطمئن شویم که Horizon: Zero Dawn از کیفیت لازم در بخش گرافیک و گیم پلی، که عناوین مان به خاطر آنها شهرت دارند، برخورد باشد. تاریخ عرضه جدید به ما اجازه می دهد تا چشم اندازه جاه طلبانه مان در قبال Horizon Zero Dawn را به طور کامل محقق سازیم.

هولست در ادامه توضیح داده که این تصمیم، شاید به مذاق بسیاری خوش نیاید اما در همین حال، توسعه دهندگان اطمینان دارند که تاثیرات انتشار در این تاریخ جدید، طی ماه های آتی مشخص خواهد شد. این استودیو همچنین گفته که در حال آماده سازی ویدیوهای بسیار جذابی برای بازی است که بزودی، و احتمالا طی نمایشگاه E3 2016، آنها را به نمایش درخواهد آورد.

در نهایت باید گفت که با وجود تاخیر در عرضه بازی Horizon: Zero Dawn، نیمه پر لیوان این است که سازندگان تریلری جدید منتشر نموده اند که بخش هایی از داستان و گیم پلی بازی را به نمایش در می آورد. Horizon Zero Dawn تا پیش از این تاریخ عرضه دقیقی نداشت اما قرار بود تا پایان سال 2016 روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ارمین
    ارمین | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

    دیجیاتو کلا برنامت مشگل داره عجیب وقتی ویدیویی نمیزاری چرا مینویسی تماشا کنید. یا ننویسین یا این باگ رو برطرف کنید چرا انقدر دیر انجام میدین و این باعث ضعف برنامتون هست

مطالب پیشنهادی