ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند شیائومی احتمالاً بزودی معرفی خواهد شد

به گفته یکی از تحلیلگران شناخته شده چینی به نام «پان جیوتانگ» (Pan Jiutang)، کمپانی شیائومی بزودی اولین ساعت هوشمند خود را معرفی و به بازار عرضه خواهد کرد. چندی پیش بود که نایب رییس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

به گفته یکی از تحلیلگران شناخته شده چینی به نام «پان جیوتانگ» (Pan Jiutang)، کمپانی شیائومی بزودی اولین ساعت هوشمند خود را معرفی و به بازار عرضه خواهد کرد. چندی پیش بود که نایب رییس شیائومی گفت اولین ساعت هوشمند این کمپانی در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار می آید و مدیرعامل «هوآمی» (Huami)، شرکتی که تولید محصولات پوشیدنی شیائومی را برعهده دارد، نیز این مسئله را تایید کرده بود.

اگر گزارش این تحلیلگر چینی صحت داشته باشد، احتمالا نیازی نیست تا سه ماهه سوم یا چهارم سال جاری میلادی صبر کنیم و شیائومی خیلی زودتر از پوشیدنی جدید خود رونمایی به عمل خواهد آورد. جیوتانگ افزوده که مصرف انرژی ساعت های هوشمند شیائومی به قدری پایین است که می توان آنها را از این لحاظ برابر با پوشیدنی های کمپانی «گارمین» (Garmin) دانست که نامی آشنا در این صنعت به شمار می رود.

تحلیلگر چینی همچنین خاطر نشان کرده که اسمارت واچ شیائومی با دو قیمت 999 یوان (152 دلار) و 1599 یوان (243 دلار) به دست مشتریان خواهد رسید که می تواند حکایت از عرضه دو ورژن متفاوت از آن داشته باشد.

در حالی که بسیاری امیدوارند ساعت هوشمند شیائومی از سیستم عامل اندروید بهره ببرد، جیوتانگ می گوید که احتمالا چنین اتفاقی نخواهد افتاد و دستگاه مورد اشاره به نسخه جدید سیستم عامل MIUI مجهز خواهد بود. البته این خبر به صورت رسمی تایید نشده و هنوز نمی توان از صحت آن اطمینان داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hector_k2
    hector_k2 | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

    این که از شیاومی زیاد خبر میزارید خیلی خوبه !!
    من به شخصه واقعا از طرفداراشم

مطالب پیشنهادی